سردار علیزاده

حساسیتی به بومی بودن مدیران نداریم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حساسیتی به بومی بودن مدیران نداریم، تصریح کرد: مدیر بومی باید غیرت بیشتری از خود نشان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سردار نظرعلی علیزاده با اشاره به عزل و نصب‌های انجام شده در استانداری گیلان اظهار کرد: نیروهای ارزشی و جریان اصلی فکری انقلاب را جابه‌جا کردند.
وی به ورود افراد نقش‌آفرین در بحران‌ها در پست‌های مدیریتی گیلان اشاره کرد و افزود: آنچه در صحنه می‌بینیم جریان فتنه استانداری گیلان را تسخیر کرده است.alizadeh
علیزاده با بیان اینکه افراد جایگزین در فتنه درگیر بودند، تصریح کرد: مسئولیت‌ها به افراد دارای عملکرد در فتنه واگذار شده است.
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان یادآور شد: عملکرد افراد مذکور نشان می‌دهد باندی و جریانی فکر می‌کنند.

علاقه‌مندیم از تنها دولت اسلامی در دنیا دفاع کنیم

وی با اشاره به رخوت به وجود آمده در نیروهای ارزشی انقلاب در گیلان، بیان کرد: دلیل سکوت نیروهای ارزشی دفاع از اسلام است زیرا علاقه‌مندیم از تنها دولت اسلامی در دنیا دفاع کنیم.
علیزاده خواستار معیار مشخصی برای جابه‌جایی مدیران در گیلان شد و گفت: مسئولان به گونه‌ای عمل کنند تا بتوان از آنها دفاع کرد.
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه اگر دولت اعتدال است باید تصدی‌ها بین دو جریان مساوی باشد، اضافه کرد: تعجب می‌کنم از مسئولان تصدی‌ها را به افرادی می‌سپارند که در مقابل نظام ایستادند.
وی بر شایسته‌سالاری تاکید کرد و افزود: تصدی‌ها به مدیرانی واگذار می‌شود که در فکر گیلان نیستند و فعالیت‌ها در استان فلج شده است.

آمادگی مناظره را داریم

علیزاده با بیان اینکه آمادگی مناظره را داریم، تصریح کرد: توجه به ارزش‌ها مطالبه عمومی است.
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بر همراهی نمایندگان مجلس با مردم تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند و باید خواسته آنها را مطالبه کنند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان در مقابل نسل آینده پاسخگو هستند، اظهار کرد: نام افراد در تاریخ ثبت می‌شود و نسل آینده قضایا را تحلیل می‌کند.
علیزاده سکوت‌کنندگان در مقابل فتنه‌گران را شریک رفتار این گروه دانست و بیان کرد: مسئولان اگر به فکر اسلام و ارزش‌ها نیستند حداقل به فکر خود باشند.
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه مردم بسیاری از افراد را تا در جهنم بدرقه می‌کنند، یادآور شد: مردم مسائل را درک می‌کنند اما به خاطر انقلاب سکوت کرده‌اند.
وی مردم ایران و گیلان را با بصیرت خواند و اظهار کرد: مردم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری صبر می‌کنند.
علیزاده با بیان اینکه حساسیتی به بومی بودن مدیران نداریم، تصریح کرد: مدیر بومی باید غیرت بیشتری از خود نشان دهد.
جانشین سابق فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: مجموعه تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر باید در صحنه حاضر شود و از توانمندی‌های استان استفاده کند/فارس

Share