حادثه رانندگی در جاده فومن به سراوان موجب مصدومیت ۶ نفر شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انحراف به چپ ناگهانی یک خودروی سواری،تصادف شدید با یک خودروی سواری دیگر، واژگونی و در نهایت مصدومیت شش تن از سرنشینان خودروها را به همراه داشت. در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر تصادف دو خودروی سواری و واژگون شدن آنها، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انحراف به چپ ناگهانی یک خودروی سواری،تصادف شدید با یک خودروی سواری دیگر، واژگونی و در نهایت مصدومیت شش تن از سرنشینان خودروها را به همراه داشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر تصادف دو خودروی سواری و واژگون شدن آنها، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی، آتش نشانان ایستگاه ۵ را در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه مورخ ۸ خرداد۹۳ به محل حادثه واقع در جاده فومن به سراوان روبروی دانشکده علوم پزشکی اعزام کرد.

علی بابایی فرمانده تیم اعزامی، در خصوص این حادثه گفت: پس از دریافت خبر فوق توسط ستاد فرماندهی، با یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۳ آتش نشان از ایستگاه ۵ رهسپار محل حادثه شدیم که به علت بعد مسافت ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسیدیم و با دو خودروی پراید واژگون شده که به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند مواجه شدیم.

وی در ادامه افزود: به گفته شاهدان عینی گردش به چپ ناگهانی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ متواری از محل منجر به تغییر مسیر خودروی پراید و برخورد شدید آن با یک دستگاه خودری پراید دیگر از مسیر روبرو شد که به دنبال آن، دو خودرو پس از برخورد شدید با یکدیگر، واژگون شده و شش نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی و حصول اطمینان از عدم وجود هرگونه حوادث احتمالی دیگر و تحویل مورد به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

بابایی در پایان افزود: علت و میزان خسارت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد.

index  124x 1227145ex

Share