نشست صمیمی استاندار با جوانان

جوانان برای حل مشکلات استان فعالانه وارد صحنه شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان نشست صمیمی استاندار گیلان با جمعی از جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با ولادت حضرت علی اکبر  و روز جوان نشست صمیمی استاندار گیلان با جمعی از جوانان برگزار شد.

دکتر محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش جوان در توسعه و سازندگی کشور اظهار داشت : کشوری که از نیروی جوان و بالنده برخوردار نباشد قطعا”به پویایی دست نخواهد یافت .jpg1468
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه های مختلف به خوبی استفاده شود تصریح کرد : ما نیازمند اندیشه های نو و جوانان آینده نگر ، آرمان گرا ، پرتحرک ، با امید وبا انگیزه هستیم .
نماینده عالی دولت در گیلان برتهیه بخشنامه ای مبنی بر بکار گیری جوانان در بخش مشاورین ، دستیار و معاونین در ادارات و فرمانداری ها تاکید کرد و گفت : باید از ظرفیت اندیشه ها و توان جوانان نخبه و توانمند به خوبی استفاده کنیم و اداره کل ورزش و جوانان گزارشات منظم در این مورد را به من ارائه کند .
وی با تشریح مشکلات گیلان با بیان اینکه در کنار سپردن مسئولیت ها به جوانان از آنان انتظاراتی نیز دارم افزود : البته نباید فقط به این مشاوره ها وبخشنامه ها بسنده کرد وجوانان باید عملا در بخش های صنعت ، کشاورزی و گردشگری پرانرژی وارد شوند چراکه ما بیشتر از شعار به کار و تلاش نیازمندیم و انرژی و نشاط جوانان در این زمینه بسیار موثر است.

دکتر نجفی افزود :حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم و ایجاد اشتغال از جمله دغدغه های اصلی استان بشمار می رود و من از جوانان می خواهم در حل مشکلات استان فعالانه وارد شوند .

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره با دغدغه های جوانان در مورد مسائل مختلف کشور واستان ،نقد منصفانه را موجبات رشد و تعالی جامعه دانست و افزود : ما نیازمند وحدت و همکاری تمامی اندیشه ها برای توسعه استان هستیم و از نقدهای منصفانه با آغوشی باز استقبال می کنیم .

استاندار گیلان مردمان گیلان را مردمانی بافرهنگ غنی دانست و افزود : امروز باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید بارقه های امید در دل مردم ایجاد گردید و مردم به دکتر روحانی و شعارهای این دولت امیدوار شده اند و برما تکلیف است تا در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم و امیدی را که در دل مردم ایجاد گردیده را پررنگ تر نمائیم .

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این نشست از اجرای ۸۰ برنامه در سراسر استان درطول هفته جوان خبرداد و افزود : جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده است و یا دو نام آن یاد آور امیدها و آرزوهاست .

مسعود رهنما با بیان اینکه شناخت دردها و دغدغه های فکری جوانان ضروری است افزود : امروز جوانان دغدغه های بسیاری دارند که مهمترین آنان ایجاد اشتغال می باشد .

در این نشست که از استاندار گیلان به دلیل توجه به مسائل جوانان قدردانی شد . همچنین نمایندگان جوانان حاضر در نشست در خصوص حل مشکل بیکاری جوانان ، واگذاری امور جوانان به جوانان ، بکار گیری جوانان در حوزه های مختلف ، بهره گیری از توان آنان و لزوم حمایت از تلاشهای دولت مطالبی را بیان کردند .
jpg1470 jpg1471 jpg1472 jpg1473 jpg1475

Share