نماینده ولی فقیه در گیلان

جانبازان در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند تا نظام ما سربلند بماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز جانبازان سرافراز ایران اسلامی مانند کوه استوار و مقاوم در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند تا نظام ما سربلند و عزتمند بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز جانبازان سرافراز ایران اسلامی مانند کوه استوار و مقاوم در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند تا نظام ما سربلند و عزتمند بماند.
آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سه تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد گیلانی و مسئولان اداره کل بنیاد شهید این استان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، جانبازان را افراد سرافراز جامعه خواند.

ghorbaniوی اظهار کرد: امروز جانبازان سرافراز ایران اسلامی مانند کوه استوار و مقاوم در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند تا نظام ما سربلند و عزتمند بماند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز دنیا تحت تاثیر ایثارگری شهدا و جانبازان عزیز ایران اسلامی قرارگرفته و به عظمت و اقتدار آنها پی برده است افزود: این امر موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران در جهان تبدیل به یک الگو و اسوه شود.

وی جانبازان را افراد مقاومی دانست که با صبر و شکیبایی و قبول شرایط سخت جسمانی، دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی را صیانت می‌کنند.

قربانی، با تاکید بر حفظ حرمت جانبازان به تبعیت از حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) ادامه داد: زیارت بقاع شهدا نیز ضرورت دارد زیرا این افراد به فرمان ولی امر مسلمین زمان خود به جهاد رفتند و خون خود را نثار کردند.

وی استقرار و امنیت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده‌های این افراد خواند و گفت: نظام اسلامی با خون شهدا و صبوری خانواده ایثارگران قوام یافته است.

امام جمعه رشت خانواده‌های فداکار شهدا، جانبازان و آزادگان را در سایه منویات مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا و آرمان‌های والای آنها دانست.
*گیلان دارای ۲۲ هزار جانباز است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار از رشادت‌ها و مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد.

احمد اسماعیلی با ارج گذاشتن به مقام والای جانبازان، آنها را از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و گفت: جانبازان در میدان نبرد و دفاع از میهن اسلامی، امتحان ایستادگی و مقاومت دادند و در این عرصه سربلند و موفق شدند.

* جدیت در پیگیری مسایل امر به معروف و نهی از منکر در گیلان

جانباز بالای ۷۰درصد گیلان نیز در این دیدار خواستار پیگیری بیشتر و جدیدت در مسایل مربوط به حوزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و اظهار کرد: گیلان در زمینه مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی نیازمند رسیدگی بیشتری است.

محمد موسی‌پور با تاکید بر پیگیری در این حوزه افزود: هرگونه کم‌کاری موجب شرمندگی ما در مقابل شهدا می‌شود.

جانباز دیگری نیز در این دیدار برگزاری اینگونه دیدارها با مسئولان استان را در برطرف شدن مشکلات بسیار تاثیرگذار دانست.

به گزارش فارس، امروز در گیلان ۹۰ جانباز به دیدار ۳۰ نماینده ولی فقیه در نقاط مختلف استان رفتند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از جانبازان و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد./فارس

Share