حجت الاسلام والمسلمین موسوی

تمام مسئولین شهری انزلی برای پیدا شدن کودک گمشده بسیج شده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام موسوی با اشاره به موضوع گم شدن مائده کبرایی، افزود: اتقاقی ناگوار در هفته گذشته در این شهر رقم خورد که به حق باعث دل نگرانی و ناراحتی تمام مسئولین مربوطه شهرستان شد اما مردم و خانواده محترم آن کودک بدانند تمام مسئولین شهری پیگیر این موضوع هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه بندرانزلی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید کردند که فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است و در واقع این فرهنگ است که به اقتصاد و سیاست خط می‌دهد.

ئخسشره11وی به مصادف شدن این نماز جمعه با اولین روز ماه مبارک شعبان اشاره نمود و این ماه را ماه مغفرت و دوری از بدی ها و نزدیکی به خوبی ها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان این موضوع که ائمه معصومین فرموده اند “اگر جان شما در خطر افتاد با مالتان از آن محافظت کنید اما اگر دینتان در خطر بود از جان و مالتان برایش خرج کنید” از مردم ولایتمدار انزلی خواست حافظ دیدن و ایمان خود باشند.

خطیب نماز جمعه بندرانزلی با اشاره به مراسم تشییع بی نظیر پیکر سه شهید گمنام در روز یکشنبه همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) و تقدیر و تشکر از مردم و نهاد ها و مسئولین و کسبه  بازار، افزود: مردم انزلی در ۴ خرداد آمدند که بگویند انزلی دیار قهرمانان و سرداران انقلابی است.

امام جمعه انزلی افزود: شهدا بزرگترین پهلوانان در میان مردم شهرستان بندرانزلی هستند.

ایشان با اشاره به مراسم تجلیل سردار شکراللهی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: این باعث افتخار است که یکی از دلاوران این شهر از دست مبارک مقام معظم رهبری نشان افتخار دریافت کند و افتخار این شهر و کشور شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت:‌ مساله حجاب، مساله روز جامعه است و دغدغه قاطبه متدینین است و مردم خصوصا خواهران باید در این زمینه آگاه تر از گذشته عمل کنند.10325177_645012462240250_475464281237882415_n21

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به موضوع گم شدن مائده کبرایی، افزود: اتقاقی ناگوار در هفته گذشته در این شهر رقم خورد که به حق باعث دل نگرانی و ناراحتی تمام مسئولین مربوطه شهرستان شد اما مردم و خانواده محترم آن کودک بدانند تمام مسئولین شهری پیگیر این موضوع هستند و همه برای رسیدگی به این موضوع بسیج شده اند.

خطیب نماز جمعه بندرانزلی در در انتهای سخنان خود نیز برای پیدا شدن آن کودک دعا کرد و از خداوند خواست تا رسیدن اعیاد شعبانیه کودک خردسال پیدا شده و به دامان خانواده بازگردانده شود.

مائده کبرایی نام ﺩﺧﺘﺮ بچه ای هشت ساله و کلاس اولی است که آخرین بار در مقابل درب ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﻬﯿﺪ ﺟﻌﻔﺮﯼﻧﯿﺎ (ﺑﻨﺪﺭ ﺍﻧﺰﻟﯽ- ﻏﺎﺯﯾﺎﻥ ﺥ ﻣﻌﻠﻢ) رویت گردیده است. طی این مدت اخبار غیر موثق زیادی از نحوه ربوده شدن یا مفقود شدن وی در شبکه های اجتماعی مرتبط با بندرانزلی منتشر گردیده است.
/انزلی کلاب

Share