تقدیر وزارت آموزش وپرورش از استاندار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛سومین نشست شورای آموزش و پرورش عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد در این نشست در مورد طرح تجمیع فعالیتهای فرهنگی دستگاههای دولتی وغیر دولتی در حوزه دانش آموزان ، تشکیل دبیرخانه اوقات فراغت در آموزش وپرورش ، تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیزامکان پرورشی وهمکاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛سومین نشست شورای آموزش و پرورش عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد

در این نشست در مورد طرح تجمیع فعالیتهای فرهنگی دستگاههای دولتی وغیر دولتی در حوزه دانش آموزان ، تشکیل دبیرخانه اوقات فراغت در آموزش وپرورش ، تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیزامکان پرورشی وهمکاری دستگاه های اجرایی کار آموزی وکارورزی باهنرستانهای فنی و حرفه ای وکارو دانش در تابستان امسال بحث وتبادل ونظر وتصمیم گیری شد.

7081

دکتر نجفی دراین نشست با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه تصریح کرد : آموزش و پرورش از قوی ترین نهاد های فرهنگی است که در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفاء می کند .
نماینده عالی دولت در گیلان آموزش و پرورش استان را پویا و فعال دانست و افزود : در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین است باید با تمام توان و با عزمی ملی و مدیریت جهادی و با کارهای ریشه ای در فرهنگ تلاش کنیم .
دکتر نجفی توجه به حقوق شهروندی را از جمله عوامل موثر در توسعه پایدار در جامعه دانست و خواستار توجه ویژه مسئولین نسبت به این مهم شد وگفت :آموزش حقوق شهروندی را باید از مدارس ابتدایی آغاز کرد.
وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی را در پیشرفت جامعه ایفاء می کنند افزود : بدون علم و فناوری به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت .
درپایان این نشست با اهدای لوحی از سوی وزارت آموزش وپرورش از تلاشهای استاندار گیلان به منظور تحقق اهداف وسیاستهای آموزش وپرورش قدردانی شد.70827083

Share