تقدیر استاندار گیلان از عوامل اجرایی و پشتیبانی ستادسالگرد ارتحال امام خمینی ( ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم تقدیراز عوامل اجرایی و پشتیبانی ستادسالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ،امام گونه ادامه مسیر پرافتخار انقلاب را رهبری میکنند ودولت نیز با رویکر اعتدالی به دنبال خرد جمعی است گفت : باید در جهت حفظ منافع ملی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم تقدیراز عوامل اجرایی و پشتیبانی ستادسالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ،امام گونه ادامه مسیر پرافتخار انقلاب را رهبری میکنند ودولت نیز با رویکر اعتدالی به دنبال خرد جمعی است گفت : باید در جهت حفظ منافع ملی و تقابل در برابرهجمه های دشمنان همه باهم متحد شویم و اختلاقات را کنار بگذاریم .

601دکتر محمد علی نجفی در این مراسم با تقدیر از همه دست اندرکاران کاروان های پیاده و سواره زائران مرقد امام خمینی (ره) گفت : همواره بنده سفارشم این بود که همه امکانات استان بسیج شود تا بتوانیم شرایط حضور گرم مردم گیلان در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره)هرچه بهتر فراهم کنیم .
استاندارگیلان وی با اشاره به اینکه ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب متحد ویکپارچه از نظام دفاع کرده اند : مردم عزیز گیلان نیز همواره در همه صحنه ها در دفاع مقدس ، دفاع از ارزشها ، جبهه ارتقای معیشت مردم واقتصادی ،حضوری مؤثردارند.
دکتر نجفی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون شخصیت امام راحل گفت : امام خمینی (ره) نشان دادند که اسلامیت درکنار جمهوریت و جمهوریت در کنار اسلامیت معنا پیدا می کند .
وی با بیان اینکه برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ، امت اسلامی و اسلام مهم بود و منطقه ای فکر نمی کرد افزود : همانطور که رهبری معظم انقلاب فرموده اند ، ادامه راه امام ، طرفداری از فقرا ، ضعفا، وحدت ملی و مبارزه با استکبار جهانی و وابستگان آن است .

دکتر نجفی با بیان اینکه امام خامنه ای به عنوان خلف صالح معمار کبیر انقلاب ، امام گونه ، انقلاب اسلامی ایران را هدایت مینمایند افزود : زمانی که منطقه ما تحت نفوذ جریان های تروریستی ، امپریالیسم و استکبار است ، با آرامش و عشق و حرارت بیشتر در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافتیم و باوحدت کلمه دورهم جمع شدیم .
استاندار گیلان با بیان اینکه مردم ما در ۲۴ خرداد سال گذشته راه اعتدال و میانه روی را برگزیده اند و همه باید این واقعیت را قبول کنیم گفت : اعتدال انتخاب بین حق و باطل نیست ، بلکه همانطور که ریاست محترم جمهور فرمودند یک بینش و روش است همان بینشی است که پیامبر اسلام در زندگی سراسراعتمادو اعتدالش پیش گرفت .
دکتر نجفی با اشاره به اینکه انسان معتدل ازعقل و خرد جمعی بهره می برد تصریح کرد: باید در جهت حفظ منافع ملی و تقابل در برابرهجمه های دشمنان همه باهم متحد شویم و اختلاقات را کنار بگذاریم .چراکه امروز زمان وحدت و یکپارچگی است زمان نفاق و شکاف و برچسب زدن به همدیگر نیست .

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه ۸۹ جلسه با۶۶۱ مصوبه حاصل کار ستاد پشتیبانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان بود گفت : امسال ۱۲ هزار و ۶۷۱ نفر بصورت پیاده و سواره برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شدند تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل ، عهدی دوباره با رهبری معظم انقلاب ببندند
سرهنگ حسینی باقدردانی از استاندار بخاطر حمایت هایش از این ستاد افزود : تدبیر استاندار موجب شد امسال برای اعزام کاروانها مشکل نداشته باشیم.
604 605 606 607  602 603

Share