تصویب افزایش ۲۸ درصدی کرایه تاکسی در جلسه علنی شورای شهر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از موج شکن انزلی ، جلسه علنی شورای شهر انزلی ، پس از ۷۵ روز تعطیلی راس ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه سوم خرداد ماده ۱۳۹۳ ، در محل ساختمان شورا برگزار گردید. در این جلسه با حضور مسئولین شهری ، پیرامون دو موضوع آزاد سازی نوار ویژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از موج شکن انزلی ، جلسه علنی شورای شهر انزلی ، پس از ۷۵ روز تعطیلی راس ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه سوم خرداد ماده ۱۳۹۳ ، در محل ساختمان شورا برگزار گردید.

Shora9 در این جلسه با حضور مسئولین شهری ، پیرامون دو موضوع آزاد سازی نوار ویژه ساحلی و همچنین تعیین نرخ جدید برای تاکسیرانی بحث و گفتگو شد.

اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه متفقاً در مورد آزادسازی ۶۰ متری حریم ساحلی به صورتی جدی و با کمک فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و همچنین دادستان شهرستان بندرانزلی تاکید داشتند.

در این رابطه مه سیما نصیری عضو شورای اسلامی شهر به عدم برخورد دوگانه در این موضوع تاکید داشته و اضافه کردند : چرا باید این شهر به این شکل باشد که زمین های آن را مصادره نمایند ، مگر خدایی ناکرده این شهر بدون کلانتر است ؟ بهتر نیست برای آزاد سازی سواحل از تجربیات شهرهای ساحلی دیگر استفاده نماییم ؟ چرا ما اجازه می دهیم که زمینی که متعلق به شهرداری است بیایند و دیوار بکشند و اجازه ندهند کسی حق ورود داشته باشد ؟

سعید آفتابی  نیز در امتداد این تصمیم گیری خواستار رسیدگی به حریم تالاب و آزاد سازی زمین های دور شده در آنجا شد.

نکته جالب توجه صحبتهای نماینده شهرستان بندرانزلی بود ، ایشان گفتند : هر کسی که در رابطه با حریم دریا مسئولیتی قبول می کند باید از تمامی نقاط عکس برداری و فیلم برداری نماید تا بداند چه چیزی را تحویل گرفته است ، اگرهر نوع تجاوزی صورت گیرد باید پاسخگو باشد ، همه مشکلات زیر سر شهرداری و پرسنل شهرداری است ، تا داخل شهرداری مشکل نداشته باشیم این اتفاقات رخ نمی دهد ، چطور چندتا بیل و فرغون را سریع می آیند می برند اما با ساخت و سازهای غیر قانونی برخورد نمی کنند !

در بخش بعدی جلسه ، بحث و گفتگوهای فراونی در مورد نرخ تاکسیرانی بین اعضای شورا ، فرماندار ، رئیس تاکسیرانی و نمایندگان تعاونی تاکسیرانی شهرستان صورت گرفت که در نهایت اعضای شورا رای به افزایش ۲۸ درصدی نرخ تاکسی برای سال ۱۳۹۳ دادند ، به عبارتی نرخ کرایه تاکسی از میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهیدان کریم بخش از ۳۵۰ تومان به ۴۵۰ تومان افزایش پیدا کرد.

Share