تصاویر جالب از تیم فوتبال هنرمندان ایران در روسیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طبق اعلام قبلی، فستیوال جهانی Art Football 2014 با حضور نمایندگان ایران از دوم خرداد ماه در مسکو آغاز شد. در این برنامه ی بین المللی، تیم هنرمندان ایران که با تیم های برزیل، آلمان و ژاپن هم گروه است، در نخستین بازی خود با نتیجه شانزده بر صفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طبق اعلام قبلی، فستیوال جهانی Art Football 2014 با حضور نمایندگان ایران از دوم خرداد ماه در مسکو آغاز شد. در این برنامه ی بین المللی، تیم هنرمندان ایران که با تیم های برزیل، آلمان و ژاپن هم گروه است، در نخستین بازی خود با نتیجه شانزده بر صفر به پیروزی قاطعی برابر تیم ژاپن دست یافت.

علی لهراسبی که به عنوان یکی از اعضای تیم ایران در مسکو حضور دارد اظهار داشت: «تیمی که از ایران در این مسابقات شرکت کرده بسیار خوب است و در واقع بازیکنان آن هنرمندانی هستند که فوتبال را به خوبی بلدند. زحمات زیاد و تمرین های منظم باعث شده تیم بازی یکدست و هماهنگی به نمایش بگذارد، بچه ها آمادگی بالایی دارند و دلیل پیروزی قاطع برابر ژاپن هم همین بود».

لهراسبی با ابراز امیدواری از کسب موفقیت در این مسابقات گفت: «بعد از پیروزی در برابر ژاپن، روحیه بالایی داریم و در بازی های بعدی نیز قطعاً بهتر ظاهر خواهیم شد و امیدواریم که حتماً با کسب مقام شایسته به ایران باز کردیم».

«فرزاد فرزین» نیز که قرار است همراه با گروه شش نفره اش در این فستیوال به اجرای برنامه بپردازد دقایقی پیش از حضور در کاخ «کرملین» گفت: «سلام مرا به همه برسانید. امیدوارم با اجرایی مناسب، رسالت فرهنگیمان را به خوبی انجام دهیم».

محسن تنابنده، علی لهراسبی، عارف لرستانی، اصغر همت، سید جواد هاشمی، مهدی امینی خواه، محمدرضا عیوضی، فرشید فهیم، مرتضی کاظمی، حسین سلیمانی، علی سلیمانی، امیرعلی دانایی، مجتبی ظریفیان (عمو مهربان برنامه کودک)، مهدی صالح پور و روح الله کمالی به مربیگری «محمدرضا مهدوی» و همراهی حسین یاریار (مدیرعامل باشگاه هنرمندان) و محمد فنایی (داور پیش کسوت)، اعضای کاروان اعضای ایران به این فستیوال هستند.

هنرمندان کشورمان فردا با تیم آلمان روبرو خواهند شد.

Moscow (2) Moscow (1) Moscow (19) Moscow (3) Moscow (20) Moscow (21) Moscow (22) Moscow (6) Moscow (23) Moscow (7) Moscow (24) Moscow (8) Moscow (25) Moscow (9) Moscow (26) Moscow (10) Moscow (27) Moscow (11) Moscow (28) Moscow (12) Moscow (29) Moscow (13) Moscow (30) Moscow (14) Moscow (31) Moscow (32) Moscow (17) Moscow (16)

Share