ترافیک سنگین در جاده های شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام اینکه ترافیک در جاده های چالوس و هراز پرحجم است،گفت: همزمان با اتمام مراسم ارتحال(ره) بار خروجی معابر تهران پر حجم می شود. سرهنگ محمد حسین حمیدی اظهار داشت: در حال حاضر محور های “کرج- چالوس” (از میدان امیرکبیر تا تونل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام اینکه ترافیک در جاده های چالوس و هراز پرحجم است،گفت: همزمان با اتمام مراسم ارتحال(ره) بار خروجی معابر تهران پر حجم می شود.

سرهنگ محمد حسین حمیدی اظهار داشت: در حال حاضر محور های “کرج- چالوس” (از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان و در محدوده های پل زنگوله، سیه بیشه و مرزن آباد )، “هراز”(از آبعلی تا امام زاده هاشم، امام زاده هاشم تا پلور، آب اسک، تونل تکاور۲ ،پنجاب و سه راهی لاسم)، باند شمالی آزادراه های تهران -کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس )، باند شمالی آزادراه کرج – قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک)، محور رشت- قزوین (محدوده منجیل و رودبار ) دارای بار ترافیکی سنگین است.

IMG11372796وی ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه ( از جوارم تا سرازیری نهالستان و محدوده شیرگاه)نیمه سنگین است و بارش پراکنده باران در استانهای اردبیل، گلستان و گیلان آغاز شده است.

حمیدی در مورد ترافیک اطراف حرم گفت:با توجه به پایان مراسم ارتحال امام(ره) و آغاز خروج کاروان زائران تا ساعاتی دیگر بار ترافیکی خروجی های تهران پر حجم می شود.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور،ترافیک در جاده کرج- قزروین و قزوین رشت پرحجم گزارش شده است و در محدوده پل منجیل ترافیک سنگین است.

حمیدی با اشاره به اینکه محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی برای تردد خودروها تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: پلیس با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نیز حرکت از شانه خاکی برخورد می کند.

وی با اشاره به حریق دو دستگاه اتوبوس اسکانیا،گفت: دو اتوبوس اسکانیا در جاده تهران- مشهد و سیستان و بلوچستان دچار آتش سوزی شدند که خوشبختانه این حادثه ها تلفات جانی نداشت./مهر

Share