تذکر ندیمی به هیأت رئیسه مجلس درارتباط با تحقیق و تفحص از بانک

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ارجاع نشدن درخواست تحقیق و تفحص از بانک ها از هیأت رئیسه مجلس خواست که این موضوع را پیگیری کنند. ایرج ندیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی به هیأت رئیسه مجلس گفت: آن دسته از […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ارجاع نشدن درخواست تحقیق و تفحص از بانک ها از هیأت رئیسه مجلس خواست که این موضوع را پیگیری کنند.

nadimi6_thum ایرج ندیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی به هیأت رئیسه مجلس گفت: آن دسته از امور نظارتی که نمایندگان از طریق سؤال،‌ تذکر، تحقیق و تفحص و استیضاح مطرح می کنند در بعد اداری عنایت نمی شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بیش از یک ماه و نیم است که درخواست تحقیق و تفحص از بانک ها ارجاع نشده و ما از شما خواهش می کنیم که این موضوع را پیگیری کنید.

باهنر با وارد ندانستن تذکر ندیمی گفت: صحبت های شما کاملا صحیح است اما خارج از دستور بوده و باید به وقت خود بیان شود، چرا که ۵ تن از نمایندگان دیگر نیز درخواست اخطار داشتند که اکنون وقت آن نیست.

خانه ملت/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share