تدابیر شدید امنیتی درحفاظت ازتیم ملی ایران +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پلیس برزیل با تدابیر شدید امنیتی فضای اطراف تیم‌های فوتبال حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله ایران را کنترل می‌کند. بازیکنان تیم ملی صبح امروز به همراه اسکورت به محل تمرین خود رفتند. این اتفاق هر روزه برای همه تیم های ملی حاضر در مسابقات می افتد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پلیس برزیل با تدابیر شدید امنیتی فضای اطراف تیم‌های فوتبال حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله ایران را کنترل می‌کند.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز به همراه اسکورت به محل تمرین خود رفتند. این اتفاق هر روزه برای همه تیم های ملی حاضر در مسابقات می افتد و با توجه به شروع رسمی مسابقات از روز گذشته، شمار پلیس و نیروهای اسکورت همراه تیم ها و من جمله تیم ملی ایران افزایش یافته و علاوه بر حضور پلیس فدرال، پلیس ایالتی، نیروهای ویژه پلیس و موتورسواران، امروز پلیس های جدیدی با موتورهای ویژه و مجهز به همراه ارتش کشور برزیل با زره پوش به تیم های ملی اضافه شدند و این خود بهانه ای بود تا بتوان گزارشی از اسکورت تیم ملی در مسیر کمپ کورینتیانس منتشر کرد. این تصاویر از خودروی تیم ملی که به دنبال تیم ملی حرکت می کرد گرفته شده و به دلیل در حرکت بودن این خودرو این تصاویر گرفته شده است.

این تصویر ارتش برزیل را نشان می دهد که در محل هتل تیم ها و از جمله تیم ملی ایران حضور دارند.

IMG_3589

در این عکس پلیس های موتور سوار مستقر در هتل تیم ملی را مشاهده می کنید که وظیفه اسکورت تیم ملی را برعهده دارند.

IMG_3591

در عکس زیر پلیس ایالتی و فدرال برزیل را مشاهده می کنید.

IMG_3593

نیروهای جدید موتور سوار ارتش برزیل با موتورهای پیشرفته و مجهز در مقابل هتل.

IMG_3596

در این تصویر که از در زمان عبور از پل روگذار اتوبان گرفته شده است، پلیس موتور سوار را نشان میدهد که در حال کنترل ترافیک برای عبور اتوبوس تیم ملی است.

IMG_3597

در تمام مسیر عبور اتوبوس ها ارتش برزیل با سلاح های پیشرفته کلیه معابر را پوشش می دهد.

IMG_3599

IMG_3601

پلیس موتور سوار وظیفه اسکورت تیم ملی را بر عهده دارد

IMG_3633

 IMG_3614

در این تصویر پلیس های موتور سوار اجازه نزدیک شدن ترافیک به اتوبوس را نمی دهند.

IMG_3621

در این تصاویر که مربوط به موتورسواران است، توجه به یک نکته و آن هم دوربین روی کلاه آنهاست جالب توجه است.

IMG_3629

در عکسهای زیر دو هلی کوپتر را مشاهده می کنید مشغول گشت زنی در اطراف اتوبان منتهی به کمپ تیم ملی ایران در کورینتیانس است.

IMG_3608 IMG_3610

بیست چهارده/

Share