تاکید جعفرزاده بر برخورد قضایی با متخلفان

ادعای پاکدستی به تنهایی پاکدستی به دنبال ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر برخورد قضایی با تخلف آشکار مردان احمدی نژاد ،گفت:مقامات دولت دهم با درآمدهای حاصل از مناطق آزاد تجاری، تعدادی ملک در سطح تهران خریداری و تعداد قابل توجهی خودرو با پول بیت المال وارد کشور کرده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر برخورد قضایی با تخلف آشکار مردان احمدی نژاد ،گفت:مقامات دولت دهم با درآمدهای حاصل از مناطق آزاد تجاری، تعدادی ملک در سطح تهران خریداری و تعداد قابل توجهی خودرو با پول بیت المال وارد کشور کرده اند و در حال حاضردر اختیار آنها قرار دارد که باید پس گرفته شود.

jafarzadeh5غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به عدم تحویل ۲۶ خودروی نهاد ریاست جمهوری توسط دولت دهم گفت: متاسفانه اکنون به هر گوشه ای که نگاه می کنیم ،حجم وسیعی از تخلفات مالی و قانون شکنی توسط دولتی که ادعای پاکدستی می کرد ،مشاهده می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مقامات دولت دهم با درآمدهای حاصل از مناطق آزاد تجاری، تعدادی ملک در سطح تهران خریداری و تعدا قابل توجهی خودرو با پول بیت المال وارد کشور کرده اند ودر حال حاضردر اختیار آنها قرار دارد که باید پس گرفته شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که هنوز دولت قبل تسویه حساب نکرده و انتظار می رود که یک برخورد قضایی طبق قانون با مسئولین دولت قبل صورت پذیرد تا درس عبرتی برای همگان شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با طرح این موضوع که نمی توان ادعای پاکی کرد، اما بخش اعظمی از منابع کشور را به هر شیوه ای استفاده کرد افزود: این اخبار قابل پیش بینی بوده و جای تعجب چندانی ندارد، اما باید توجه داشت که ادعای پاکدستی به تنهایی پاکدستی به دنبال ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: برای پیشگیری از رخ دادن اتفاقات اینگونه باید طبق قانون و مقررات با آقای احمدی نژاد، همراهان و کلیه متخلفان برخورد صورت پذیرد تا مردم متوجه شوند که چه کسانی حرف و چه کسانی به وعده ها عمل می کند.

گفتنی است با وجودی که نزدیک به ۱۰ ماه است که احمدی نژاد دفتر ریاست جمهوری را ترک کرده، اما هنوز ۲۶ خودروی متعلق به ریاست جمهوری را تحویل نداده است./خانه ملت

Share