وزیر اطلاعات

تا همدلی نباشد، عزم ملی شکل نمی گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر اطلاعات با بیان این که رشد علمی به فضای آرام و امن نیاز دارد، گفت: یکی از رسالت های این وزارتخانه است که با ایجاد امنیت موجب شود تا در همه مجامع علمی همه احساس آسایش و راحتی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  وزیر اطلاعات با بیان این که رشد علمی به فضای آرام و امن نیاز دارد، گفت: یکی از رسالت های این وزارتخانه است که با ایجاد امنیت موجب شود تا در همه مجامع علمی همه احساس آسایش و راحتی کنند.

alvai (4)حجت الاسلام سید محمود علوی در آیین جشن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) درشهرستان بناب گفت: تا همدلی نباشد، عزم ملی شکل نمی گیرد و تا عزم ملی شکل نگیرد، جهادی ترین مدیریت هم ممکن نخواهد بود.

وی افزود: دین اسلام هرجا وارد شده است، تحول علمی ایجاد و وضعیت را عوض کرده است.

وی گفت: امنیتی که از ایمان نشان گرفته باشد، زمینه و مقدمه شکوفایی اقتصاد را هم فراهم می کند.

علوی گفت: امسال در سال اقتصاد و فرهنگ، محور اصلی کارها باید رشد علمی باشد که البته به برکت انقلاب، جامعه ما پیشرفت چشمگیری کرده است.

وی اظهارکرد: وزارت اطلاعات وظیفه خود می داند برای همه مردم امنیت کامل را تامین کند و ما خادم مردمی هستیم که در تمام عرصه های انقلاب با حضور با بصیرت دشمنان را مایوس و ناامید کرده اند.

وی دین اسلام را دین اخلاق حسنه معرفی کرد و افزود: رسول گرامی اسلام هدف از بعثت خود را شکوفایی مکارم اخلاقی در جامعه اعلام کرده و می خواستند امت واحده اسلامی در جهان ایجاد کنند.

علوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دنباله انقلاب پیامبر اکرم (ص) و بنیانگذار انقلاب ما فرزند برومند پیامبر(ص) بوده و خلف صالح امام خمینی نیز همان راه را ادامه می دهد و در این مسیر رهرو صادق آنها کسانی هستند که راه پیامبر (ص)را ادامه دهند.

وی با بیان این که دین اسلام بداخلاقی را نمی پسندد، گفت: باید به همدیگر محبت بورزیم و یکدل و یکرنگ باشیم و باید جامعه از بداخلاقی های ایجاد شده نجات یابد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: باید دست به دست هم داده و اخلاق جامعه را روز به روز به سمت حرمت و عزت حرکت دهیم./ایسنا

Share