آیت الله قربانی خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

تا زمانی که مدیریت شما بر مبنای ارزش های نظام ، انقلاب و اسلام باشد؛یاور شما خواهم بود

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر ضرورت تدوین برنامه ریزی های فرهنگی متناسب با ارزش های اسلامی تاکید کرد

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همه چیز را می‌توان از متون اسلام استخراج کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله زین العابدین قربانی روز شنبه در این دیدار همچنین بر لزوم رعایت موازین قانونی در فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید و اظهار کرد: آزادی ها را تا مرز قانون قبول داریم.
وی افزود: من فرهنگ و مباحث فرهنگی را می شناسم و انتظار دارم تا رویکردها طوری باشد که اسلام و روحانیت آسیب نبیند.ghorbani

امام جمعه رشت با تاکید بر حمایت از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: از فعالیت هایی که بتواند به اسلام و نظام مقدس اسلامی کمک کند، حمایت می کنم.

وی ادامه داد: مدیریت جدید فرهنگی استان نباید تحت تأثیر نوگراهای تندرو قرار گیرد و برنامه ریزی های فرهنگی باید متناسب با ارزش های اسلامی ما باشد.

آیت الله قربانی یادآور شد: معیارها در ارزیابی و اجرای برنامه های فرهنگی، تنها حق است و تا زمانی که این مدیریت در استان ارزش های نظام ، انقلاب و اسلام باشد؛ یاور شما خواهم بود.

وی گفت: باید خط قرمزها در مسائل اسلامی و دینی را رعایت کرد و امیدوارم که بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید.

ˈفیروز فاضلیˈ مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم در این دیدار ضمن تشکر از راهنمایی و ارشادهای نماینده ولی فقیه در استان گفت: هدف ما تقویت بنیان های دینی و مذهبی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری است.

وی یادآور شد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته که سیاست ها برای بسترسازی های فرهنگی خواهد بود.

فیروز فاضلی استادیار دانشگاه گیلان است که به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شده است.

عضویت در شورای تخصصی گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه گیلان و عضویت در کمیته علمی چهارمین همایش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه گیلان از جمله سوابق فاضلی است.

مراسم معارفه وی فردا (یکشنبه) در رشت برگزار می شود/ایرنا

جبارکوچکی نژد، غلامعلی جعفرزاده، ایرج ندیمی،حسن تامینی، محمدحسین قربانی،حمیدرضا خصوصی،ناصر عاشوری،عطالله حکیمی، صفر نعیمی،محمود شکری،مهرداد لاهوتی،محمدمهدی رهبری،حسن خسته بند

Share