توسط تکفیری های داعش صورت گرفت

جزئیات کشتار بی رحمانه اعضای خانواده روحانی ایرانی در عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر کشتار بی رحمانه اعضای دو خانواده ایرانی در عراق به دست گروه داعش تایید شد. جزئیاتی از شهادت اعضای دو خانواده ایرانی در عراق را به دست گروه داعش را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر کشتار بی رحمانه اعضای دو خانواده ایرانی در عراق به دست گروه داعش تایید شد.

25e80e91ee5ab3e07c506e8ff2c248c5 جزئیاتی از شهادت اعضای دو خانواده ایرانی در عراق را به دست گروه داعش را منتشر کرده است.

براساس این خبر، شهروند ایرانی به نام ” سیدمحمدرضا بطحایی” به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی و یک خانواده ایرانی دیگر در سامرا توسط تروریست های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

گروه افراط گرای اسلامی داعش نزدیک به القاعده هفته گذشته، برخی از مناطق شمال بغداد را تصرف کرد و شماری از شهروندان نظامی و غیرنظامی را به قتل رساند.

ˈسید محمدرضا بطحاییˈ طلبه ایرانی ساکن در نجف اشرف به اتفاق خانواده اش و یک خانواده دیگر هفته گذشته برای زیارت حرم مطهر امامین عسکریین عازم سامرا شدند.

با حمله تروریست های داعش به سامرا و آغاز درگیری ها وی و خانواده اش به اتفاق یک خانواده ایرانی دیگر دو روز در حرم مطهر عسکریین اقامت می کنند.

اما ظهر پنجشنبه با تصور اینکه امنیت در سامرا برقرار شده است، از حرم مطهر خارج تا سامرا را به مقصد نجف اشرف ترک کند که ساعتی بعد در جاده سامرا به کمین نیروهای داعش افتادند.

وی هنگام دستگیری ملبس به لباس روحانیت و در حال مکالمه تلفنی با دوستانش در نجف اشرف بوده است که تروریست های داعش تلفن را از وی گرفته و دستگیری آنان را اعلام می کنند.

تروریست های داعش پس از دستگیری، این روحانی ایرانی، همسر و فرزند خردسالش و خانواده ایرانی دیگر را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.

گفت وگویی با خانواده شهید حجت الاسلام بطحائی

ˈسیدهاشم بطحاییˈ استاد درس خارج حوزه علمیه قم درباره شهادت حجت الاسلام ˈسید محمدرضا بطحائیˈ اظهار داشت: طلبه شهید فرزند برادرم مرحوم ˈسید حسن بطحائیˈ است که تقریبا ۴۲ سال سن داشت و هنگام شهادت به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی بود که توسط تروریست های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

استاد درس خارج حوزه درباره شخصیت طلبه شهید گفت: او طلبه ای باتقوا، عالم و بی رغبت به دنیا بود که تحصیل را از حوزه علمیه چیذر تهران شروع کرد و مدت ۱۰ سال به تدریس و تحصیل در نجف مشغول بود.

Share