بیش از۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تا ظهور ارسال شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هیات رزمندگان شفت , دبیر نخستین جشنواره استانی “تاظهور” از ارسال بیش از ۲۰۰ فقره آثار توسط منتظران حضرت حجت(عج) به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی تاظهورخبر داد. حمیدرضا دنیادیده دبیر جشنواره استانی تاظهور، با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره ای در سالی که از سوی امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هیات رزمندگان شفت , دبیر نخستین جشنواره استانی “تاظهور” از ارسال بیش از ۲۰۰ فقره آثار توسط منتظران حضرت حجت(عج) به دبیرخانه نخستین Photo0158E001جشنواره استانی تاظهورخبر داد.

حمیدرضا دنیادیده دبیر جشنواره استانی تاظهور، با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره ای در سالی که از سوی امام خامنه ای مزین به نام “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامگذاری شده است، یک وظیفه عبادیست گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط هیآت مذهبی کوچکترین کاری است که می توانیم فرهنگ ناب و غنی اسلامی را به جهانیان صادر کنیم.

بیش از۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تا ظهور ارسال شده است

وی ضمن تشکر از همه ی علاقه مندان به امام عصر(عج)، تعدد آثار ارسالی به دبیرخانه را اعتبار جشنواره عنوان کرد و اذعان داشت: با گذشت نیمی از زمان صرف شده تا پایان اختتامیه بیش از ۲۰۰ اثر از عاشقان حضرت مهدی (عج) به دبیرخانه ارسال شده که این تعداد آثار، نشان دهنده اعتماد و اعتبار جشنواره است.

دبیر نخستین جشنواره استانی “تاظهور” با اعلام اینکه بیشتر آثار ارسالی شرکت کنندگان توسط رایانامه دریافت شده است، عنوان نمود: بیش از ۸۵% از آثار ارسالی شرکت کنندگان در جشنواره به صورت الکترونیکی بوده که این نشان می دهد استان گیلان، پذیرای برگزاری جشنواره هایی در حوزه فضای سایبر و مجازی می باشد.

دنیادیده با اشاره بر اینکه شهروندان شرق گیلان بیشترین متقاضی شرکت کننده در جشنواره هستند، گفت: با توجه به اینکه تبلیغات گسترده در مرکز استان و شهرستان های غرب استان گیلان صورت گرفته، خوشبختانه مشاهده می شود که علاقه مندان شرق گیلان من جمله رودسری ها و لاهیجانی ها بیشترین متقاضی شرکت در جشنواره هستند.

وی با اشاره با اینکه تا امروز ۱۳ خرداد بیش از ۲۰۰ فقره آثار به دبیرخانه مرکزی این جشنواره (شهرستان شفت) ارسال شده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه زمان فراخوان تا برگزاری اختتامیه این جشنواره ۲۵ روز است، با گذشته نیمی از این تاریخ آثار ارزشمندی در تمامی موضوعات مطرح مشاهده می شود.

دنیادیده بیشترین آثار را در بخش متون ادبی اعلام کرد و افزود: از مجموع ۲۱۴ آثار ارسالی بیش از ۱۰۰ اثر شامل دلنوشته ها، نثر ادبی و اشعار منتظران در حوزه مهدویت است و پس از آن بخش وبلاگ نویسی بیشترین آثار را دریافت نموده ایم که در نوع خود کم نظیر است.

حمیدرضا دنیادیده با اشاره به اینکه عاشقان و منتظران حضرت حجت ابن الحسن (عج) در سراسر میهن اسلامی مشتاق شرکت در جشنواره هستند، اشاره کرد: درحالی که این جشنواره مختص استان گیلان است، مشاهده می شود که در جای جای میهن اسلامی من جمله استان های تهران، اصفهان، مشهد و تبریز ابراز علاقه خود را جهت شرکت در جشنواره نشان می دهند و با ارسال آثار متنوع خواهان شرکت در جشنواره هستند.

وی در پایان با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار قابل تمدید نیست افزود: علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره می توانند، تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ خردادماه آثار خود را به دبیر خانه ارسال کنند و پس از آن به دلیل تعدد آثار و آغاز فرایند بررسی و انتخاب آثار برتر، هیچ اثری پذیرفته نمی شود.

Share