بیداری یک خواب عمیق در نگارخانه مارلیک رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه گروهی عکس با عنوان بیداری یک خواب عمیق از ۳۱ خرداد لغایت ۵ تیر ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه گروهی عکس با عنوان بیداری یک خواب عمیق از ۳۱ خرداد لغایت ۵ تیر ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایشگاه شامل ۱۰۰ قطعه عکس از آثار فارغ التحصیلان دوره مقدماتی عکاسی دیجیتال مجتمع فنی تهران ( نمایندگی رشت ) است که در اندازه های ۱۰۰ در ۷۰ ، ۶۰ در ۴۰ و ۶۰ در ۶۰ در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی افزود : دوره عکاسی مقدماتی دیجیتال مجتمع فنی تهران در تابستان سال گذشته توسط استاد کیارنگ علایی مدرس دانشگاه فردوس مشهد و دبیر بخش عکس ماهنامه تخصصی هنر و جشنواره سراسری آبرنگ ، در شهر رشت برگزار شد و آثار این نمایشگاه به نوعی خروجی آن دوره می باشد و به زعم استاد علایی “این عکسها آئینه ای است از روزگار امروز این هنرجویان و اولویت های ذهنی روح های جوانشان در این برهه زمانی خاص ” .
این مسوول گفت : آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه توسط اساتید کریم ملک مدنی ، شهریار توکلی ، مهدی وثوق نیا و کیارنگ علایی انتخاب و داوری شده اند.
ثقتی همچنین اسامی افراد شرکت کننده در این نمایشگاه را اینچنین معرفی کرد : فریدخت آقا زاده ، عطیه احمدیان ، ترانه اردلان ، فائزه بدره ، مهدی بهروزی ، پویان پرتوی ، سعید خورسندی ، مریم رجبی ، شادی صفایی ، مهدی عبادی ، هستی علومی ، پوریا کاظم زاده ، مانی گلنازی ، پویا مامقانی ، کیمیا مامقانی ، صادق میرزانژاد ، سپیده نیک صفت و آریا وزیری هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.poster-2

این مسوول همچنین به کتابی که با همین مضمون توسط انتشارات آهنگ قلم منتشر شده اشاره کرد و افزود : کتاب نفیس بیداری یک خواب عمیق شامل آثاری است که در این نمایشگاه به نمایش در می آید و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که روز جمعه ۳۰ خرداد در نگارخانه مارلیک برگزار می گردد ، از این کتاب نیز رونمایی خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایشگاه گروهی عکس با عنوان بیداری یک خواب عمیق از ۳۱ خرداد لغایت ۵ تیر ۹۳ ، همه روزه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود. در ضمن مراسم افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب عکس آن نیز ، روز جمعه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک برگزار خواهد شد.

Share