ندیمی در مراسم افتتاحیه گاز شهر و 10 روستای دیلمان

در طول تاریخ هیچکس به اندازه من پول وارد لاهیجان و سیاهکل نکرده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مراسم افتتاحیه گاز شهر و ۱۰ روستای دیلمان در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: من به اشخاص، افراد و احزاب متصل نیستم و برای مردم و عدالت کار می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مراسم افتتاحیه گاز شهر و ۱۰ روستای دیلمان در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: من به اشخاص، افراد و احزاب متصل نیستم و برای مردم و عدالت کار می کنم.

nadimi-12وی ادامه داد: دو چیز باعث شده که افرادی مانند من نماینده بشوند، آنچنان که امام علی (ع) فرموده اند «اگر من خلافت را قبول کرده ام به این دلیل است که مردم می خواهند و دوم اینکه خواست خداوند است.» من نیز با رأی مردم و خواست خداوند نماینده مجلس شده ام و خداوند نیز می فرمایند که اگر می توانی عدالت را برقرار کنی و در برابر گرسنگی مظلوم و سیری ظالم ساکت ننشینی باید حرکتی بکنی و آن چیز که امثال بنده را واردار می کند تا از سمت معاونت وزیر استعفا بدهد و برای نمایندگی مجلس بیاید همین است.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه هم اکنون سیاهکل و لاهیجان جزو شهرستان هایی هستند که به آنها ظلم شده است، گفت: اولین چیزی که من برای دیلمان می خواستم این بود که در مرکز بخش، شهر وجود داشته باشد و این کار انجام شد.

دیلمان می بایست در مجلس هشتم گازدار می شد

ندیمی با بیان اینکه افتتاح گاز دیلمان شش سال قبل می بایست به اتمام می رسید، تصریح کرد: چرا دیلمانی که می بایست دوره قبل از من گازدار می شد، هم اکنون به گاز رسیده است.
وی با بیان اینکه در دوره اول نمایندگی ام تشخیص دادم که می بایست گاز به مردم دیلمان برسد، افزود: تشخیص که مشکل را برطرف نمی کند، بلکه می بایست عمل کرد و به نتیجه رساند و من چنین رویکردی دارم.

زنگنه می دانست که من یقه می گیرم
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه برای پروژه گاز دیلمان بر مبنای فهرست بهای سال ۸۰ بین ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: از زنگنه آن روزها (وزیر نفت فعلی) درخواست کردم تا گاز را به دیلمان بیاورد و آنها فهمیدند که ما یقه می گیریم.

ندیمی در رابطه با اهمیت وجود کارخانه سیمان در دیلمان ابراز کرد: اگر روزانه فقط یک کار در این کارخانه انجام بشود شما می گویید که خدا باعث و بانی این پروژه را بیامرزد و همین برای من کافی است.nadimi-32
وی در رابطه با احداث کارخانه سیمان در دیلمان یادآورد شد: اگر در گذشته از هر شخصی می پرسیدید که در گیلان چه دارید می گفت که اشی مشی داریم و حرفی از صنعت نمی زد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: به جهانگیری آن روز که وزیر صنایع و معادن بود و امروز معاون اول دولت تدبیر و امید است گفتم که من به عنوان یک مدیر صنعتی که به مجلس رفته ام می خواهم که یک صنعت مادر داشته باشم تا آن صنعت بتواند به صورت مستقیم و غیر مستثیم در زندگی، آبادانی و درآمد مردم اثر بگذارد و به همین جهت کارخانه سیمان را به دیلمان آوردیم.

نیش زبان و قلم  برخی ها بدنمایی و بدخواهی است

ندیمی خاطرنشان کرد: برخی ها نیش زبان و قلم  شان همواره بدنمایی و بدخواهی است و نمی گویند که این صنعت در گذشته آرزوی گیلانیان بوده است.
وی افزود: برخی می گویند که این صنعت به شهرستان های دیگر برود. آیا شما با رفتن این صنعت دلخور نمی شوید؟ آیا نمی گویید که چرا منابع حمل و نقل این کارخانه به املش رفته است؟

کارخانه سیمان دیلمان ماهانه یک میلیارد تومان پول گاز پرداخت می کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه برخی نوک قلشمان در تاراج زحمات همه ما است، گفت: این کارخانه زیرساخت حضور کارخانه های دیگر را نیز فراهم کرده است و هم اکنون ۱۰ کارخانه دیگر می توانند از شرایطی که برای برق این کارخانه مهیا شده در دیلمان حضور یابند. این کارخانه ماهانه فقط حدود یک میلیارد تومان برای گاز پول می دهد.

ندیمی با بیان اینکه مردم به حق می گویند که ماشین های سنگین  جاده را خراب کرده اند، بیان کرد: قرار است تا کارخانه سیمان هزار تن سیمان مجانی بدهد. ۲۲ کیلومتر از کارخانه سیمان تا لاریخانی به صورت تعریضی و یا احداثی انجام بشود. وزارت صنعت و معدن و شرکت ایمیدرو نیز قرار است تا ۱۰ میلیارد تومان مازاد خرج کند. خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در یک یا دو هفته آینده بخش تخریبی محور سیاهکل به دیلمان را روکش خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به جعفرزاده مدیرعامل جدید کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان گفت: شش ماه قبل داداش رئیس هیئت مدیره با من در رابطه با وی به تفاهم رسیده بود و من به دلایلی با حضور وی در کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان رضایت دادم.

حیدری می گوید که باید راهکار نشان بدهیم نه اینکه سیاه نمایی بکنیم

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: چرا ما عادت کرده ایم همه زحمات امام و رهبر و شهدایی مانند جهان آرا و فتحی مانند فتح خرمشهر و همه کسانی را که به جز خدمت انگیزه دیگری ندارند را مصادره و تاراج کنیم. به قول حیدری فرماندار سیاهکل برخی به جای اینکه علاوه بر بازگویی درد، راهکار نیز نشان بدهند، فقط سیاهی نشان می دهند.

من ادعا می کنم که هیچ سیاهکلی، دیلمانی، لاهیجانی و رودبنه ای در طول تاریخ به اندازه من پول وارد این دو شهرستان نکرده است

ندیمی تأکید کرد: من ادعا می کنم که هیچ سیاهکلی، دیلمانی، لاهیجانی و رودبنه ای در طول تاریخ به اندازه من پول وارد این دو شهرستان نکرده است و این ادعا را از سر شکر می گویم، نه از سر خودشیفتگی. سیاهکلی ترین، لاهیجی ترین، دیلمانی ترین و رودبنه ای ترین آدم در طول تاریخ یک صدم و هزارم عدد و رقمی که به اعتبار شخصی و پی گیری فردی و اثرگذاری ملی که بنده گرفته ام، نگرفته است. البته در این وسط برخی که نه اول آن بوده اند و نه آخر آن قیچی زده اند.

وی در رابطه با پوشش مخابراتی در دیلمان گفت: در دوره های گذشته، برای گرفتن پوشش مخابراتی با پول خودم بلیط گرفتم و به سراغ وزیر رفتم و وی را در رودربایسی قرار دادم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با پوشش تلویزیونی در دیلمان ابراز کرد: در سال گذشته  ضرغامی برای سخنرانی به مراسم برادران شهید من و شهدای سیاهکل و لاهیجان آمده بود و با فشاری که به همراه نصرپور مدیرکل صدا و سیمان مرکز گیلان به وی وارد کردیم، خواستار برقراری پوشش شبکه های تلویزیونی در دیلمان شدیم و به زودی این پروژه نیز به بهره برداری می رسد.

من خجالت می کشم که سد دیلمان در طول این دو سال تمام نشده است
ندیمی با بیان اینکه من خجالت می کشم که سد دیلمان در طول این دو سال تمام نشده است، خاطرنشان کرد: در سفر دور اول احمدی نژاد به گیلان این پروژه را به تصویب رساندیم و در سال گذشته نیز به همراه آقابیگی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان به دنبال رفع مشکلات آن برای اجرایی شدن این پروژه بودیم.

وی در رابطه با محور سیاهکل به دیلمان گفت: در دولت قبلی مصوب گرفته بدوم راه روستایی سیاهکل به دیلمان به راه اصلی سیاهکل – دیلمان – کلیشم ارتقاع پیدا کند و این را مصوب هیئت وزیران کردم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: محور سیاهکل به سراوان اوایل سال دیگر به اتمام می رسد.

ندیمی تصریح کرد: دو طول این دو سال نیز بسیار جلسه گذاشتم، پی گیری کردم و به آن وزارتخانه ها در مجلس کمک کردم تا این اتفاقات بیافتد.

پروژه های سیاهکل می بایست در اوایل دره هشتم به بهره برداری می رسید

وی در رابطه با عدم حضور خود در مجلس هشتم گفت: این پروژه ها نمی بایست در دوره من به اتمام می رسید و افتتاح می شد، بلکه می بایست در همان سال اول دوره هشتم افتتاح می شد، زیرا کارهای آنها انجام شده بود.

خداوند می خواهد که من پروژه ها را به اتمام برسانم

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: خداوند به گونه ای این پروژه ها را که من با خون دل و عرق جوین و هزار داستان کارشناسانه و پیگیرانه برای رضایت مردم آغاز کرده ام مدیریت کرده است که من آنها را در طول این دو سال به پایان برسانم و این کار را نیز خواهم کرد.

ندیمی با بیان اینکه این انقلاب مفت به دست نیامده است و ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: مرحوم شهید آوینی می گوید که برخی ها فقط شیپور جنگ را در رادیو ها شنیده بودند، اما افرادی مانند برادران من در شلمچه خرمشهر شهید می شوند تا این انقلاب بماند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در گذشته مردم برای کار به شهرها و استان های دیگر مهاجرت می کردند، اما هم اکنون مهاجرت برعکس شده است و خداوند را شاکرم که من را وصیله این کار قرار داده است.

در سیاهکل/

 

Share