هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی گیلان برگزار کرد

بزرگداشت پدر کشتی گیلان در زورخانه پوریای ولی رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم بزرگداشت حاج احمد خوش عقیده پدر کشتی گیلان با همکاری هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان گیلان و شهرستان رشت در محل زورخانه پوریای ولی شهر رشت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رشت پرس، مراسم بزرگداشت حاج احمد خوش عقیده پدر کشتی گیلان با همکاری هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان گیلان و شهرستان رشت در محل زورخانه پوریای ولی شهر رشت برگزار شد .

axe6396در ابتدای این مراسم که با تلاوتی چند از کلام ا… مجید توسط دبیر هیات وزرش زورخانه ای و پهلوانی استان قرائت شد ، رئیس هیات شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین و پیشکسوتان به ایراد سخنانی در وصف حاج احمد خوش عقیده و معرفی هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی والای پدر کشتی گیلان پرداختند و همگان را به فیض رساندند .

رئیس هیات ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی استان گیلان در این مراسم ضمن تشکر از حضور پر شور مردم و مسئولین در این مراسم گرامیداشت اذعان کرد: حاج احمد خوش عقیده بعنوان یار و یاور ورزشهای پهلوانی همواره در جهت رشد و شکوفایی اخلاق پهلوانی قدم بر می داشته و امروز شاهد ثمره های آن در عرصه های وزرشی گیلان هستیم .

محمد حسین واثق کارگرنیا افزود: حاج احمد خوش عقیده همواره در تمامی مراسم هفتگی ورزش زورخانه ای حضور فعال داشته و با درایت و منش پهلوانی همگان را شیفته خود می نمود .

در ادامه مرشدین بنام ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان گیلان آقایان اکبر دلخوش و علیزاده به رسم پهلوانی به مدح سرایی و نوحه خوانی در وصف حاج احمد خوش عقیده پرداختند که همگان را تحت تاثیر قرار داد و با مدد از مولای متقیان حضرت علی ع و ابا عبداله الحسین ( ع) ذکر مصیبت نمودند .

در پایان رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به دعوت رئیس هیات به ایراد سخنان در باب دستاوردهای حاج احمد خوش عقیده در دوران مسئولیت ورزشی ایشان افزود : حاج احمد خوش عقیده تنها متعلق به ورزش کشتی نبوده بلکه جامعه ورزشی در سوگ از دست دادن این بزرگ مرد ورزشی عزادار شده است .

 

Share