برگزاری کنسرت موسیقی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنسرت گروه موسیقی دلشدگان به سرپرستی آرمین برومند و خوانندگی حمید رضا دلیری ، چهارم و پنجم تیر ماه ۹۳ ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اجرا خواهد شد. این کنسرت از سوی آموزشگاه موسیقی شیدا، با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و همکاری اداره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنسرت گروه موسیقی دلشدگان به سرپرستی آرمین برومند و خوانندگی حمید رضا دلیری ، چهارم و پنجم تیر ماه ۹۳ ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اجرا خواهد شد.

این کنسرت از سوی آموزشگاه موسیقی شیدا، با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.

گروه موسیقی دلشدگان در این کنسرت قطعات موسیقایی را با استفاده از اشعار مولانا اجرا خواهد کرد.

در این گروه حمید رضا دلیری (آواز) ، آرمین برومند (تنبور) ، توماج مصفا (دیوان) ، اصغر پور ابراهیمی (نی) ، رامبد حسینی (بربط) ، آرش نیکخواه (تنبک)، نیما گیلکی (کمانچه)، مصطفی سخایی (تنبور) ، بهنوش ملاپور ( سه تار) ، صادق بهروزی (دف) ایفای نقش می کنند.

delshodeganA3

گفتنی است ، گروه موسیقی دلشدگان که از ۱۵ سال پیش فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده تا کنون کنسرت های متعددی را برگزار کرده و این بار نیز با برنامه ای متفاوت به نفع کودکان مستعد مددجوی بنیاد کودک به اجرای برنامه می پردازد.

پیش از این نیز کنسرت گروه دلشدگان ، در آستانه افتتاح بنیاد کودک – گروه رشت به منظور معرفی این بنیاد به مردم رشت اجرا و عواید حاصل از این برنامه به دانش آموزان مستعد بی بضاعت تحت حمایت بنیاد کودک اختصاص خواهد یافت.

 

Share