در راستای اهمیت و حفظ آثار بومی

برگزاری نخستین جشنواره عکس کوچصفهان شناسی+فرم جشنواره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره عکس کوچصفهان شناسی به همت موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره عکس کوچصفهان شناسی به همت موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.
title-1به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، الوند رضا زاده مسوول انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این جشنواره با موضوعات بقاع متبرکه ، معماری بومی ، آثار تاریخی ، زندگی روستایی و … برگزار می گردد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت : در نظر داریم در راستای اهمیت و حفظ آثار تاریخی ، معماری بومی و همچنین فرهنگ ساده زیستی روستایی و تاریخ غنی کوچصفهان ، این شهر از منظر عکاسان به استان و کشور معرفی شود.
وی افزود : کوچصفهان شامل دو شهر کوچصفهان ، لولمان و روستاهای تابع آنها می باشد که طبیعت ، معماری و بقاع متبرکه از جذابیت های بصری و متنوع آن است.
رضا زاده در ادامه با اشاره به اینکه شرکت همه عکاسان در این جشنواره آزاد است گفت : موضوعات این جشنواره عبارتند از : ۱- بقاع متبرکه ۲- معماری بومی ۳- بناهای تاریخی و ۴- زندگی روستایی که حتماً باید از محیط بخش کوچصفهان و درباره موضوعات مشخص شده باشد.
وی آخرین مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره را بیستم شهریور ماه اعلام کرد و افزود : عکاسان محترم می توانند علاوه بر ارسال آثار به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره واقع در کوچصفهان ، خ شهید بهشتی ، اول جاده سنگر ، مجتمع تجاری حبیب زاده ، طبقه اول ، دفتر موسسه فرهنگ کوچصفهان ، جهت تحویل حضوری آثار نیز در روزهای یکشنبه عصر ساعت ۳۰/۱۶ الی ۲۰ و پنجشنبه صبح ساعت ۳۰/۹ الی ۱۲ ظهر و عصر ساعت ۳۰/۱۶ الی ۲۰ به دفتر موسسه مراجعه نمایند.
مسوول انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در نخستین جشنواره عکس کوچصفهان شناسی و دریافت فرم فراخوان می توانند به سایت www.kouchesfahan-farasoo.com مراجعه نمایند و گفت : امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی ، گامی کوچک در معرفی دیار مردمانی برداشت که همواره نقش مهمی در تمام عرصه های فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی و اقتصادی ایفاد نموده اند.
farakhan-2 farakhan-1

Share