برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه آزاد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی – مرحله استانی، در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد. دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی – مرحله استانی، در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی IMG_7669استان گیلان، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
دکتر سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، گفت : شرکت کنندگان در مرحله استانی در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان و در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت می پردازند .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،افزود : در این دوره از مسابقات تعداد ۳۷ نفر در بخش دانشجویان ، ۱۵ نفر در بخش استادان و ۱۶ نفر در بخش کارکنان شرکت خواهند کرد که نفرات اول هر رشته اعم از برادران و خواهران در گروههای دانشجویان، استادان و کارکنان به مرحله کشوری راه خواهند یافت .
دکتر میرابراهیمی همچنین ادامه داد : حاضرین در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های قرائت به روش تحقیق ، قرائت به روش ترتیل و حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء (کل) قرآن با هم رقابت می کنند که به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

Share