برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۲۲و۲۳ خرداد در گیلان برگزار می گردد سرپرست مدیریت مسکن وساختمان راه و شهرسازی گیلان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد. به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان مهندس علی نیا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۲۲و۲۳ خرداد در گیلان برگزار می گردد
IMG_1053سرپرست مدیریت مسکن وساختمان راه و شهرسازی گیلان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان مهندس علی نیا با اعلام این خبر گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردانهای فنی ساختمان وتعیین صلاحیت معماران تجربی درموخ ۲۲ و۲۳ خرداد سالجاری بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد.
وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردان‌ها و معماران تجربی یکی از بزرگترین آزمون های حرفه‌ای محسوب می شود که براساس میزان متقاضی طی دو نوبت در سال برگزار می گردد.
وی با اشاره به زمان دریافت کارت شناسایی آزمون گفت:متقاضیان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسی می‌توانند از تاریخ ۱۷خرداد ماه سالجاری به وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir مراجعه وکارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.
مهندس علی نیا افزود: برای قبول‌شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود.

Share