برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی برای جشن نیمه شعبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونت فرهنگی اجتماعی هنری گردشگری این سازمان با برگزاری “جشن منتظران خورشید” به استقبال سالروز ولادت منجی عالم بشریت (عج) میرود. برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی سنتی دف نوازی، شعر خوانی در وصف ولادت امام زمان(عج)، اجرای نمایش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونت فرهنگی اجتماعی هنری گردشگری این سازمان با برگزاری “جشن منتظران خورشید” به استقبال سالروز ولادت منجی عالم بشریت (عج) میرود.

emaezamanemaezamanemaezamanemaezamanبرگزاری مسابقه، اجرای موسیقی سنتی دف نوازی، شعر خوانی در وصف ولادت امام زمان(عج)، اجرای نمایش طنز، نورافشانی آسمان محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه، برپایی ایستگاه شادی با توزیع شربت و شیرینی در محدوده منطقه، اجرای موسیقی سنتی و فولکلور از مهمترین بخشهای جشن منتظران خورشید است که در محوطه نوروزخانه منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان، از ساعت ۲۰.۳۰ الی ۲۳ شب نیمه شعبان برگزار می شود.

بنابراین گزارش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه نیز، فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی میزبان تئاتر عروسکی حلزون و نمایش خیابانی”فک فیس” در محوطه طرح ساحلی این منطقه است.

برپایی جشن مولودی خوانی در نمازخانه منطقه آزاد انزلی، مشارکت در جشنهای مردمی نیمه شعبان در سطح روستاهای محدوده منطقه، چراغانی و نصب بنرهای تبریک این ایام و توزیع ویژه نامه یاد ایّام به همین مناسبت را می توان از دیگر برنامه های این سازمان در قالب جشن منتظران خورشید نام برد.

بنابراین گزارش، نکوداشت بزرگترین جشن شیعیان و انتقال آموزه های فرهنگ انتظار در قالب برنامه های فرهنگی هنری، گسترش ارتباطات سازمان با اهالی روستاهای محدوده منطقه، ایجاد انس و تعلق خاطر میان سازمان و ساکنین این منطقه بهمراه تنوع بخشیدن به جاذبه ها و طرحهای فرهنگی-هنری قابل ارائه به گردشگران منطقه آزاد انزلی از مهمترین اهداف برگزاری جشن و مراسمهای صدرالاشاره می باشد.

Share