جعفرزاده

برخی ها دچار توهم و به دنبال برجسته تر کردن خود هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی دچار توهم شده اند و فکر می کنند در مجلس،«اصولگرایان هراسی» به راه افتاده است، گفت: خواندن قطعنامه های آنچنانی در مجلس که در جای دیگری نوشته می شود، حلال مشکلات مردم نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی دچار توهم شده اند و فکر می کنند در مجلس،«اصولگرایان هراسی» به راه افتاده است، گفت: خواندن قطعنامه های آنچنانی در مجلس که در جای دیگری نوشته می شود، حلال مشکلات مردم نیست.

jafarzade-5«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»  افزود: متاسفانه برخی از نمایندگان تئوری هایی را مطرح می کنند که در مجلس برخی ها به دنبال «اصولگرایان هراسی» هستند.

وی خاطر نشان کرد:این مجلس، مجلسی ولایت مدار و اکثریت قریب به مطلق آن اصولگرایان هستند و اگرچند نفر به هر دلیل دارای نظراتی بوده و خودشان را متصل به جامعه اصولگرایان می دانند، نباید این ذهنیت را منتقل کنند که در مجلس مخالفتی با جریان اصولگرایی وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: جریان داخل مجلس، جریان اصولگرایی کامل است و همه ولایتمدارند و غیر از این تفکر، نظر دیگری وجود ندارد.

وی اظهار داشت: من فکر می کنم برخی ها دچار توهم و به دنبال برجسته تر کردن خود هستند، ولی آنها نباید جریان اصولگرایی را دچار خدشه و مصادره به مطلوب کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: نمایندگان، اصولگرا و تابع رهبر معظم انقلاب هستند، البته ممکن است در شیوه و روش با هم اختلاف نظر داشته باشند مثلا در الگوهای مختلف اقتصادی هر نماینده نظری دارد.

وی تصریح کرد: این موضوع به این معنا نیست که برخی ها مخالف جریان اصولگرایی هستند و بدتر از آن جریان اصولگرایان هراسی را دنبال می کنند، این نمایندگان دلیل سخنان خود را انتخابات اخیر هیات رییسه و میزان رای آوردن هرکدام از اعضای عضو عنوان می کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: بعضی از افرادی که به هیات رییسه رفته اند، خارج از نگاه سیاسی بخاطر وجاهت های خاصی که داشتند مانند وجاهت ایثارگری،جریان ایثارگری مجلس به آنها کمک کرد که عضو هیات رییسه شوند.

عضو فراکسیون ایثارگری مجلس خاطر نشان کرد: البته که ایثارگران از رای که به این افراد داده اند دفاع خواهند کرد، اما نباید این موضوع را به پای جریان مختلف سیاسی نوشت.

وی با بیان اینکه حرف برخی از این افراد اینست که جریانی در کشور و مجلس به راه افتاده که به دنبال هراساندن نمایندگان از اصولگرایان هستند،اظهار داشت: باید فضای مجلس را به سمت کارشناسی برد و به دنبال حل مشکلات مردم بود،خیلی از نطق هایی که در مجلس می شود،دغدغه و مشکل مردم نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد:مشکلات مردم اشتغال جوانان، بیکاری، گرانی و تورم است که دولت هم تمامی اهتمام خود را برای حل این مسایل گذاشته و من به نمایندگانی که از مردم رای گرفته اند پیشنهاد می کنم که با توجه به فضای جدید به وجود آمده، انرژی و راهکار خود را برای حل مشکلات بگذارند؛خواندن قعطنامه های آنچنانی که در جای دیگر نوشته می شود،مشکل مردم را حل نمی کند.

«مهرداد بذرپاش» نماینده مردم تهران در مجلس و عضو جبهه پایداری پیش از این گفته بود:فضایی که در دوسال گذشته تحت عنوان اصولگرایان هراسی در مجلس شکل گرفته بود درحال شکسته شدن است و انتخابات اخیر هیات رییسه نیز ثابت کرد که این فضا درحال تغییر است.

وی ادامه داد: بخشی از این تغییرات به خاطر آرایش جدید سیاسی کشور در پی انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری و بخش دیگر به علت وارد شدن به نیمه دوم عمر مجلس نهم است. زیرا هرچه به انتخابات مجلس دهم نزدیک می شویم جریان های سیاسی نیز تغییر می یابند،به هر حال آن جریان هراس از اصولگرایی درحال از بین رفتن و کمرنگ شدن است./ایرنا

Share