بخشهایی از مسکن مهر لنگرود بزودی واگذار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از واگذاری بخشهایی از مسکن مهر لنگرود در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از واگذاری بخشهایی از مسکن مهر لنگرود در آینده ای نزدیک خبر داد.
13910330000114_PhotoAبه نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در پی چگینی سفر مدیرکل برنامه ریزی تجهیز منابع و اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی به گیلان، مراحل اجرایی ساخت ۸۹۶ واحدی مسکن مهر لنگرود بازدید وروند تکمیل وآماده سازی واحدهای مسکن مهرمورد ارزیابی قرار گرفت.
در این بازدید مهندس خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه ها از واگذاری تعدادی از واحدهای این مجموعه خبر داد وگفت: ۱۲ بلوک ۳۲ واحدی در مرحله پیشرفت فیزیکی ۸۷ در صد قرار دارد که به یاری خداوند ۳ بلوک آن تا پایان تیرماه و۹ بلوک نیز تا پایان شهریور ماه سالجاری به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی افزود :تاکنون از مجموع ۸۹۶ واحد این مجموعه ،۵۱۲ واحد به متقاضیان واگذار شده است.
مهندس خاوری در اشاره به مشخصات اجرایی این طرح گفت: پروژه ۸۹۶ واحدی مسکن مهر لنگرود در زمینی به مساحت ۷ هکتار در ۲۸ بلوک ۳۲ واحدی و چهار طبقه روی پیلوت طراحی شده که هر طبقه دارای ۸ واحد می باشد .
وی همچنین به قابلیت های این مجموعه اشاره کرد وگفت:امکاناتی نظیر بازارچه ،کتابخانه ، مسجد،فضای فرهنگی ،آموزشی ،زمین بازی ، ،پیست دوچرخه سواری ،زمین ورزشی ومجتمع های تجاری در این مجموعه پیش بینی شده که بر اساس اولویت در درحال انجام می باشد.

Share