جعفرزاده با تاکید بر پیگیری مطالبات ایثارگران

با حضور حجت‌الاسلام‌ شهیدی آرامش در جامعه ایثارگری حاکم شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تنش از بنیاد دور شده است، افزود: حاکم شدن آرامش در میان جامعه ایثارگری نیز حاصل حضور وی در این مجموعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تنش از بنیاد دور شده است، افزود: حاکم شدن آرامش در میان جامعه ایثارگری نیز حاصل حضور وی در این مجموعه است.

jafarzadeغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: از زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سازمان، فعالیت‌های خوب و تعاملات چشمگیری با سایر حوزه‌ها شکل گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به عقیده من حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با حفظ نیروهای کارآمد قبلی در مجموعه کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و استفاده از نظرات و تجارب تمام کارکنان بنیاد در حال سرویس‌دهی مناسب به جامعه ایثارگری است؛ وی از این طریق تنش را از مجموعه بنیاد دور کرده و بنیاد شهید و امور ایثارگران را از یک فضای پلیسی و امنیتی خارج کرده است.

جعفر زاده ایمن آبادی با تأکید بر اینکه تمام فکر و ذکر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به ایثارگران و حل مشکلات و موانع این قشر معظم جامعه است، اظهار داشت: دومین اقدام مثبت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از شروع خدمت در این نهاد، پیگیری پرداخت مطالبات ایثارگران است که امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه ایشان، مابقی مطالبات نیز به‌زودی پرداخت شود.

وی افزود: درخواست من از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی تمکین از بند (ج) تبصره (۱۶) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و ارائه خدمات درمانی به ایثارگران و برطرف کردن مشکل درمان تمام ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی است که در این صورت، نمره کاری ایشان در بنیاد و در جهت خدمت به جامعه ایثارگری کامل خواهد شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حاکم شدن آرامش در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و در میان جامعه ایثارگری، گفت: اخباری که در رابطه با اختلاس و گزارش تیم تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد منتشرشده است، هیچ ربطی به مدیریت و تیم جدید بنیاد ندارد و مربوط به قبل است و این مدیریت جدید، تاکنون فعالیت سلامت و خوبی داشته است که آرامش کاری، درگیری و تنش کمتر در بنیاد و آرامش روحی و روانی ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها ازجمله این فعالیت‌ها به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر برگزاری یادواره و یادمان‌های شهدا و ایثارگران، انعکاس وصایای شهدا و ثبت خاطرات جامعه ایثارگری، خاطرنشان کرد: ثبت و درج خاطرات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان ۸ سال جنگ تحمیلی ازجمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگی است که برقراری ارتباط با نسل سوم جامعه از این طریق نیز ازجمله وظایف و مسوولیت های حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی و کارکنان بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامهٔ راه شهدا محسوب می‌شود.

جعفرزاده گفت: درخواست دیگری که از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دارم، توجه ویژه به خانواده‌ها و به‌خصوص همسران جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی است، چون آن‌ها درد و مشکل جانبازان را در حد خود جانبازان تحمل می‌کنند و به‌حق، نیازمند توجه و رسیدگی بیش‌ازپیش هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در خصوص همکاری و تعامل مجلس شورای اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی، همواره کمک‌حال بنیاد برای کمک به بهبود امور جامعه ایثارگری بوده است که در همین راستا در سال جاری و در لایحه بودجه سال ۹۳، سهم بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲ برابر شده است؛ امیدواریم با این افزایش بودجه، مشکلی درزمینهٔ خدمات‌رسانی بهتر به ایثارگران در حوزه‌هایی مانند درمان و مسکن باقی نماند./خانه ملت

Share