رقم های سنگین داماش برای صدور رضایتنامه

باشگاه استقلال به دنبال جذب دو پدیده فصل گذشته داماش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استقلال در کنار ستاره بازی‌ها و نقل و انتقالات پر سر و صدا، به فردا هم فکر می‌کند، به بازیکنانی که می‌توانند پدیده‌های همین فصل پیش رو و ستاره‌های فردای استقلال باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استقلال در کنار ستاره بازی‌ها و نقل و انتقالات پر سر و صدا، به فردا هم فکر می‌کند، به بازیکنانی که می‌توانند پدیده‌های همین فصل پیش رو و ستاره‌های فردای استقلال باشند.

10356264_718874734844781_9133864531416520336_nامیر قلعه‌نویی با انتخاب دو بازیکن از داماش نشان داده که حواسش به لیگ و پدیده‌هایش بوده، او مسعود حسن‌زاده و هادی محمدی را از داماش زیر نظر گرفته و برای جذب آنها باشگاه استقلال مذاکرات مقدماتی را با باشگاه داماش انجام داده است.

مسعود حسن‌زاده مهاجم جوان تیم داماش است که فصل گذشته از بازیکنان موثر داماش بوده و البته یکی از پدیده‌های فصل.

هادی محمدی هم مدافع داماش است، مدافعی جوان که بیشترین دقایق بازی در تیم داماش را داشته. او هم مدافع راست است و هم استاپر، با قامت بیش از ۱۹۰ سانتیمتر.

از داماش اگر چه تنها علیرضا جهانبخش ستاره شد و خیلی زود به لیگ هلند رفت اما در داماش پدیده‌های دیگری هم بودند که می‌توانند راه جهانبخش را تکرار کنند، دو نفر از همین پدیده‌ها حالا مد نظر استقلال هستند؛ مسعود حسن‌زاده و هادی محمدی.

باشگاه داماش که در اوج بحران‌های مالی است برای صدور رضایتنامه حسن‌زاده و محمدی سختگیر خواهد بود. عابدینی اگرچه به تعهدات مالی به بازیکنان داماش پایبند نبوده اما حالا برای صدور رضایتنامه حسن‌زاده و محمدی رقم‌های سنگینی را اعلام می‌کند.

حالا باید باشگاه استقلال و داماش به توافق برسند تا استقلال در نقل و انتقالات پدیده‌هایی را استخدام کند، پدیده‌هایی که شاید خیلی زود در استقلال بدرخشند.

شاید خرید یک مدافع جوان توسط باشگاه استقلال سوالاتی را پدید آورد اما آنها که بازی‌های هادی محمدی را دیده‌اند می‌دانند که او چه مدافع شاخص و فوق‌العاده‌ای است.

محمدی اگر چه بسیار جوان است اما بازی در لیگ برتر را به عنوان بازیکن فیکس تجربه کرده و شاید خیلی زود او را مدافعی در تیم ملی ایران ببینیم. فوتبال ایران در باور پدیده‌ها و در شناسایی آنها چندان خوش ذوق نیست اما حسن‌زاده و محمدی را می‌توان از خرید‌های هوشمندانه استقلال دانست، البته اگر استقلال بتواند با داماش برای صدور رضایتنامه به توافق برسد.

جام نیوز/

Share