بازدید استاندار گیلان از طرح های سالم سازی دریا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در بازدید از طرح های سالم سازی دریا گفت : گردشگران حق دارند از ما امکانات بیشتر طلب کنند . دکتر محمد علی نجفی ظهر امروزدر بازدید از طرح های سالم سازی دریای شهرستان رشت با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار گردشگر درتعطیلات هفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در بازدید از طرح های سالم سازی دریا گفت : گردشگران حق دارند از ما امکانات بیشتر طلب کنند .

دکتر محمد علی نجفی ظهر امروزدر بازدید از طرح های سالم سازی دریای شهرستان رشت با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار گردشگر درتعطیلات هفته ی گذشته وارد استان شدند گفت : حضور این حجم از میهمانان و مسافران برای استان وظیفه ی مسئولان را برای افزایش امکانات سنگین تر میکند .

وی خاطر نشان کرد : یکی از بحث هایی که همواره به دنبال آن هستم فراهم کردن ، آرامش، رفاه و تفریحات سالم برای خانواده ها و میهمانانی است که از طرح های دریابهره بگیرند .

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم ضمن افزایش طرح های سالم سازی ، امکانات و خدمات مناسب و حتی ویژه به گردشگران ارائه شود گفت : مسافران حق دارند از ما امکانات بیشتر را طلب کنند چرا که امکانات موجود کافی نیست .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : با تلاشهایی که از سوی اعضای ستاد سالم سازی دریا در حال جریان است این وضعیت بهبود می یابد .

دکتر نجفی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وظیفه ی دولت فراهم کردن زیرساخت ها است گفت : تمامی طرح های سالم سازی دریا که توسط بخش دولتی اداره می شود آماده ی واگذاری به بخش خصوصی است .
وی خاطر نشان کرد : اگر بخش خصوصی مکانهایی را برای انجام فعالیت و ساخت طرح های سالم سازی نیز شناسایی کرد از این طرح ها حمایت می کنیم .

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید همچنین در گفتگو بازیکنان فوتبال ساحلی از مسائل و مشکلات آنان آگاه شد.
jpg1477 jpg1478 jpg1479 jpg1480 jpg1481 jpg1482 jpg1483 jpg1484 jpg1485

Share