بازدید سرزده شهردار رشت از روند اجرای پارک هفت هکتاری چمارسرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت از پارک ۷ هکتاری چمارسرا بازدید به عمل آورد. محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این بازدید گفت : با پی گیری های شهرداری رشت مبنی بر بهره برداری از پارک تفریحی هفت هکتاری چمارسرا و متعاقب آن در راستای هماهنگی های استانی صورت گرفته ، عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت از پارک ۷ هکتاری چمارسرا بازدید به عمل آورد.

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این بازدید گفت : با پی گیری های شهرداری رشت مبنی بر بهره برداری از پارک تفریحی هفت هکتاری چمارسرا و متعاقب آن در راستای هماهنگی های استانی صورت گرفته ، عملیات اجرایی آغاز گردید.

bazpشهردار رشت افزود : در حال حاضر بخش عمده ای از عملیات لازم در راستای تجهیز پارک نظیر حذف علف های هرز کف و حاشیه معابر به همراه خاکریزی و بسترسازی در حاشیه معابر ، رنگ آمیزی چراغ های پارکی و سیستم روشنایی ، نصب نیمکت ، آماده سازی و راه اندازی قسمت عمده ای از سیستم آبیاری تحت فشار ، بخش عمده ای از عملیات مرمت کفپوش معابر ، ساماندهی بخش حفاظتی پارک با استقرار نیروهای حفاظتی و نگهبانی در مبادی ورودی ، آماده سازی و راه اندازی دفتر پارک ، مرمت دیوار در ضلع شمال شرقی به اتمام رسیده است .

شهردار رشت گفت : ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ایجاد طراوت و شادابی در شهر نیازمند حرکت همگانی می باشد و از آنجاییکه بوستان ها و پارک ها در سطح شهر می تواند نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان ایفا نماید و فضاهای شهری را برای آنان دلپذیرتر سازد ، بر آن شدیم تا قبل از تابستان سال جاری افتتاح این پارک را به شهروندان عزیز مان نوید دهیم.

خلیلی تصریح کرد : ادامه عملیات تکمیل و تجهیز پارک مذکور با تلاش بی وقفه همکاران مجموعه شهرداری در حال انجام می باشد ، انشاء ا… تا پایان خرداد ماه سال جاری پارک تفریحی چمارسرا با نصب امکانات مورد اشاره در فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

Share