بازدید سرزده سخنگوی شورای شهر رشت از ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ضمن حضور در ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از بخش ها و فعالیت های مختلف این سازمان بازدید کرد. به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، سر کار خانم فاطمه شیرزاد یکی از اعضای شورای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ضمن حضور در ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از بخش ها و فعالیت های مختلف این سازمان بازدید کرد.

شیرازدexبه نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، سر کار خانم فاطمه شیرزاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سخنگوی این شورا، طی بازدیدی سر زده در ساعت ۴۵و۱۳دقیقه ظهر روز گذشته در ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی حضور یافتند.

شیرزاد در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از خدمات رییس، فرماندهان و پرسنل این ایستگاه، پای صحبت آتش نشانان نشسته و با مشکلات آن ها آشنا شد.

وی در ادامه، انتخاب نماینده ای از میان آتش نشانان جهت انتقال دغدغه های آتش نشانان به منتخبان شهر را ضروری دانست و تصریح کرد: تشریح و توضیح دقیق مشکلات نقش بسزایی در مرتغع ساختن آن ها دارد.

وی در پایان قول داد با توجه به طرح ها و برنامه های جدید، جهت رفع مشکلات آتش نشانان مساعدت نماید تا در صورت امکان، موانع و مشکلات تقلیل یابد.

Share