اوج کینه و دشمنی داعش با اهل‌ بیت(ع)+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای گروه تروریستی داعش که سه شنبه گذشته به شهر موصل حمله کرده و این شهر و چند منطقه دیگر را در عراق به اشغال خود در آوردند برای دامن زدن به جنگ‌های مذهبی در عراق همه توان خود را به کار گرفته است. تروریست‌های داعش که اخیراً بیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای گروه تروریستی داعش که سه شنبه گذشته به شهر موصل حمله کرده و این شهر و چند منطقه دیگر را در عراق به اشغال خود در آوردند برای دامن زدن به جنگ‌های مذهبی در عراق همه توان خود را به کار گرفته است.

تروریست‌های داعش که اخیراً بیش از گذشته با رفتارهای غیرانسانی خود احساسات جهانی و مسلمانان را به شدت جریحه دار کرده‌اند در حمله به شهر موصل نمادهای دینی و پرچم حضرت امام حسین(ع) را از حسینیه ها و اماکن مذهبی پایین آورده و آن‌ها به آتش کشیدند و سپس پرچم داعش را به جای آن‌ها به اهتزار درمی‌آورند.

عناصر تکفیری داعش سپس وقاحت را بیشتذ نموده و برای تحریک پیروان اهل بیت(ع) تصاویر اقدامات احمقانه خود را در پایگاه خبری خود منتشر کردند.

همچنین تصاویری در این وب سایت منتشر شده است که آنها قاب عکس افسران و شهدای ارتش عراق را نیز از دیوار پایین کشیده و به آنها اهانت می کنند که به نظر می رسد این اقدام در دانشکده نیروی هوایی عراق روی داده است.

داعش‌ روز گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هزار و ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشکده نیروی هوایی را اعدام کرده است که ۸۰۰ نفر از دانشجویان اهل سنت این دانشکده به دستور «ابوبکر البغدادی» عفو شده‌اند.

نگاهی به سخنان «ابومحمد عدنانی» سخنگوی این گروه تروریستی خطاب به «نوری المالکی» نخست وزیر عراق، چشم‌انداز جنگ خطرناک مذهبی را در منطقه به نمایش می‌گذارد. وی با ادبیاتی گستاخانه نخست وزیر عراق را تهدید می‌کند که “محل تسویه حساب با وی نه در بغداد بلکه در نجف و کربلا است”. وی به نیروهایش نیز دستور داده است به سوی بغداد و کربلا پیشروی کنند.

این گروه تروریستی در تلاش است تا با یورش به حرم مطهر امامین عسکریین(ع)، کربلای معلی و نجف اشرف و نیز کشتار شیعیان یک جنگ مذهبی را در کشور عراق رقم بزند.

اظهارات عدنانی مبنی بر این که تعیین تکلیف با دولت شیعی عراق در کربلا و نجف صورت خواهد گرفت نشان می‌دهد که این جریان همچنان برای کسب موفقیت‌های بزرگ درصدد شیعی و سنی کردن نبرد‌های خونین خویش است.
4_539f1041daed9 104103_795 104104_289 104105_563 104106_393
/ابنا

Share