اهداء کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، طی مراسم جشنی با حضور مسئولین ستادی و شهرستانی کمیته امداد گیلان و جمعی از نیکوکاران این استان ، ۲۰۰ مورد کمک هزینه جهیزیه به ۲۰۰ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهداء شد. به نقل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، طی مراسم جشنی با حضور مسئولین ستادی و شهرستانی کمیته امداد گیلان و جمعی از نیکوکاران این استان ، ۲۰۰ مورد کمک هزینه جهیزیه به ۲۰۰ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهداء شد.

o_47d8dd41به نقل ازروابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان ، در این مراسم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان با تبریک روز جوان ، دوران جوانی را از بهترین لحظات عمر یاد کرد و از همه خواست تا در جهت حل مشکلات جوانان تلاش کنند.

اکبری با بیان اینکه نیکوکاران بازوان پرتوان کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند افزود: در این جشن به ۲۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد گیلان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه اهداء شد که از این میزان ، مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران استان تامین شده است که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی توانمندسازی فکری وفرهنگی خانواده های تحت حمایت را بدون پشتوانه مادی ومعنوی نیکوکاران امری غیر ممکن عنوان کرد و گفت: اگر تا کنون در این نهاد مقدس قدم هایی در جهت بهبود معیشت ، فضای بهداشتی و درمانی و یا ارتقاء سطح فرهنگی خانواده های تحت پوشش برداشته شده است در سایه احساس مسئولیت دینی و معنوی جامعه نیکوکاران بوده که حضور پررنگ بسیاری از آنان در طرح اکرام ایتام ویا در تامین مسکن و کمک هزینه جهیزیه بسیار ملموس می باشد.

اکبری در ادامه یادآور شد : طی ۳۵ سال گذشته تا کنون مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال در قالب کمک هزینه جهیزیه به ۵۸ هزار و ۵۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهداء شده است.

لازم به ذکر است در جریان برگزاری این جشن از زحمات و مساعدتهای همه جانبه ۳۰ نفر از نیکوکاران وحامیان عرصه اجرای طرح کوثر ( مشارکت در تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت ) تجلیل به عمل آمد.

Share