رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد :

انهدام باند ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرهاد فلاح‌کریمی گفت : در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با همکاری و همدستی جمعی از کارکنان یکی از سازمان‌ها (به صورت عمده و تجمیعی) اقدام به خروج غیرقانونی کالا از بندر می‌کنند، کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان رئیس پلیس آگاهی گیلان از انهدام باند ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا در بندرانزلی خبر داد.

13920917000266_PhotoAفرهاد فلاح‌کریمی در تشریح خبر مذکور گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با همکاری و همدستی جمعی از کارکنان یکی از سازمان‌ها (به صورت عمده و تجمیعی) اقدام به خروج غیرقانونی کالا از بندر می‌کنند، کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات نامحسوس پلیسی و هدایت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ماموران انتظامی شهرستان بندر انزلی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی موفق شدند در ۱۶ خرداد ماه جاری دو کامیون حاوی اجناسی شامل ۲۷۸ دستگاه جاروبرقی،‌ ۴۹ دستگاه ماشین ظرفشویی و ۳ عدد ماهی تابه که غیرقانونی از بندر خارج شده بودند را توقیف کنند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان، ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی پلیسی در نقاط دیگر و منزل یکی از اعضای باند نیز ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۷۰ دستگاه جاروبرقی در محوطه منزل در (داخل انبار و مکان‌هایی که به منظور نگهداری دام و علوفه تعبیه) دپو شده بود کشف شد.

به گفته وی، فرزند متهم نیز به عنوان انتقال دهنده کالا دستگیر و به همراه کالای توقیفی به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

فلاح‌کریمی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده، گفت: درباره این پرونده ۴ متهم دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: متهمان پس از دپوی اجناس در مکان‌های مختلف شهرستان در فرصت‌های مناسب این اجناس را به منظور فروش به دیگر نقاط کشور انتقال می‌دادند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

Share