پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
زیر یادداشت
رئیس اداره محیط زیست لاهیجان خبر داد:

شکایت محیط زیست لاهیجان از شهرداری درباره ساماندهی لندفیل تموشل

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لاهیجان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده در جایگاه دفن زباله تموشل، گفت: پروژه ساماندهی این جایگاه حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روبه اتمام است.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور مطرح کرد

احتمال تجدیدنظر در سیاست‌های اعلامی در پی تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای

سردار احمد حق طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

سعید لیلاز: اسراییل بدون کمک امریکا قادر به حمله به ایران نیست

اسراییل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است | مساله‌ای بالاتر از فساد برای ایران نمی‌شناسم

سعید لیلاز تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی یک بازیگر بزرگ فرامنطقه‌ای است. تنها گزاره‌ای که این روند روبه رشد را تهدید می‌کند، مسائل داخلی است. چه رفتار حکومت با مردم خود و چه در حوزه مشکلات اقتصادی و فسادی که حکومت را دربر گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش؛

امکان افشای سوالات آزمون‌ها غیرممکن شد | سهم ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در آزمون‌هایی نهایی از سهم ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی دوازدهمی‌ها در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است.

اختصاصی
فرماندار شهرستان لنگرود خبر داد؛

اولین نشاء مکانیزه برنج در شهرستان لنگرود | رهاسازی آب سد سفیدرود از نیمه دوم اردیبهشت

فرماندار شهرستان لنگرود از احداث ۲۸ سر دهنه در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: تجهیز پمپاژ‌ها، احداث چاه‌ها و لایروبی انهار از جمله راهکارهای مقابله با تنش آبی در لنگرود بوده است.

رضویان در جلسه کمیسیون توسعه پایدار؛

فرصت سوزی در قبال اجرای طرح گردشگری تالاب عینک پذیرفتنی نیست

سیدحسین رضویان گفت: چند جلسه‌ای است که کمیسیون توسعه پایدار بر بحث تالاب عینک تمرکز کرده است. اگر امکان ورود سرمایه‌گذاری برای مدیریت یکجای تمام پهنه‌ها وجود داشت بسیار بهتر بود اما حالا که این اتفاق رخ نداد مردم انتظار دارند در همین پهنه سوم اتفاق مثبتی رخ دهد.

بانکی پور پاسخ داد؛

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | قانون جدید ابلاغ شود شیوه آن فرق می‌کند

با پایان ماه رمضان، نیروی انتظامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز دور جدید طرح عفاف و حجاب با عنوان طرح نور خبر داد. طرحی که با چند روز اجرای آن بار دیگر شاهد بازگشت‌ ون‌های سبز پلیس برای بازداشت زنان در خیابان بودیم. موضوعی که بعد از حوادث سال ۱۴۰۱ و مرگ مهسا امینی دیگر خبری از...

اختصاصی
سوالی‌که باید اعضای شورا پاسخ دهند؛

انتخاب رضی‌زاده به‌عنوان شهردار خمام؛ بر اساس کدام تجربه و رزومه ؟!

اعضای شورای شهر خمام باید پاسخ دهند که براساس کدام ویژگی‌ها و رزومه کاری امیر رضی زاده را به‌عنوان شهردار انتخاب کرده و آیا تمام جوانب منافع عمومی درنظر گرفته شده ‌است؟

فرشاد مومنی: در شگفتم که نهادهای نظارتی ما چه می‌کنند!

این چه رونقی است که همزمان شاخصی فلاکت در آن رکورد ۱۰ ساله می شکند!

«با هر مقیاسی وضعیت تولید فناورانه در ایران را بررسی کنید، می‌بینید که اوضاع به سامان نیست و چشم انداز اقتصادی ایران در سال 1403 این پیام را دارد که در صورت تداوم روند سال‌های قبل در عرصه سیاستگذاری تمام متغیرهای ما از نظر کیفیت سقوط خواهند داشت ولو اینکه به لحاظ کمی به دلیل دوپینگهای مقطعی فرازو...

تلویــزيـون