انتشار تصویر حمایت دولت اردوغان از رهبران داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو نماینده منتقد دولت اردوغان، دولت این کشور را به حمایت و درمان رایگان رهبران گروه تروریستی داعش متهم کرده اند. به نقل از حریت، این دو نماینده از حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از دولت این کشور خواسته اند که درباره انتشار تصاویری از رهبران داعش که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو نماینده منتقد دولت اردوغان، دولت این کشور را به حمایت و درمان رایگان رهبران گروه تروریستی داعش متهم کرده اند.
به نقل از حریت، این دو نماینده از حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از دولت این کشور خواسته اند که درباره انتشار تصاویری از رهبران داعش که در بیمارستان های ترکیه در حال مداوای رایگان هستند توضیح دهند.

بنابراین گزارش، تصاویری در ترکیه منتشر شده است که براساس آنها، ابومحمد، از فرماندهان داعش در حال درمان در بیمارستان دولتی استان هاتای ترکیه است. این تروریست پس از زخمی شدن در شهر ادلیب سوریه برای درمان به ترکیه منتقل شده است.
550x413xn_67750_1.jpg.jetiweb.ic.G2daT5xjnF

نمایندگان منتقد دولت ترکیه خواستار پاسخگویی احمد داود اغلو وزیر خارجه این کشور در باره حمایت این کشور از تروریست ها شده اند.

در همین حال، قائم مقام حزب جمهوری خواه خلق در استانبول افشا کرد که جنگجویانی از داعش و النصره تحت حمایت سازمان جاسوسی ترکیه – میت – مهمان اداره امور مذهبی ترکیه موسوم به دیانت بوده اند. بنابراین افشاگری، دستور این میزبانی از سوی وزیر کشور ترکیه صادر شده است.
وی همچنین با انتشار اسنادی، دولت ترکیه را به صرف پول های خیریه های سازمان دیانت برای کمک به تروریست ها متهم کرده است.

دولت ترکیه تاکنون نسبت به این اتهامات واکنشی نشان نداده است./الف

Share