امام جمعه موقت شفت منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازفارس , مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت  از انتصاب حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده، رئیس این اداره به سمت امام جمعه موقت شفت خبر داد. جواد رضایی گفت: حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی، امام جمعه شفت طی حکمی حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده را به سمت امام جمعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ازفارس , مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت  از انتصاب حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده، رئیس این اداره به سمت امام جمعه موقت شفت خبر داد.

13921013000220_PhotoAجواد رضایی گفت: حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی، امام جمعه شفت طی حکمی حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده را به سمت امام جمعه موقت این شهر منصوب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت با بیان اینکه نماز جمعه از شیوه‌های زیبا و دلپذیر عبادت به شمار می‌رود، ادامه داد: نماز جمعه از سوی دین مبین اسلام به منظور تحقق آرمان‌های اجتماعی تشریح شده است.

این مسئول افزود: نماز جمعه علاوه بر اهداف عبادی و تربیتی رویکردی به حکمت‌ها و مصلحت‌های اجتماعی مانند وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف و صلح و همزیستی دارد.

رضایی با اشاره به اینکه جایگاه امامت جمعه جایگاه والایی در مجامع اسلامی به‌ویژه در کشور جمهوری اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: هدایت سیاسی و آگاهی مردم در مسایل روز کشور از جمله موضوعات مهمی است که امام جمعه باید به آن توجه داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت در پایان یادآور شد: بدون تردید نقد سازنده از جمله نیازهایی است که می‌تواند در پیشبرد اهداف اجرایی و سیاست‌های کلان کشور موثر باشد.

Share