غلامحسین الهام در مشهد

الهام: دولت نهم و دهم بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامحسین الهام شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در مسجد حجت‌‌بن الحسن برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۲۵ سال از عروج ملکوتی امام راحل می‌گذرد اما هنوز باور و ایمان به انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامحسین الهام شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در مسجد حجت‌‌بن الحسن برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۲۵ سال از عروج ملکوتی امام راحل می‌گذرد اما هنوز باور و ایمان به انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام و حتی فراتر از آن حماسه می‌آفریند.

ahmadi-mashhad-2 (7)وی ادامه داد: دشمنان به دنبال حذف اندیشه‌های امام خمینی (ره)‌ در جهان هستند اما روز به روز اندیشه‌های ایشان در سراسر جهان و کشورمان گسترش می‌یابد و اندیشه امام در افکار مردم زنده است.

الهام افزود: اندیشه امام ایمان به خدا و عمل صالح برای خداوند است و امام خمینی تبلور اسلام در زمانه و تمام وجود او برگرفته از قرآن و عاشورا بود.

سخنگوی دولت دهم با بیان اینکه امام جامعه را به خود دعوت نکرد، بیان داشت: او کارهایش را برای خدا انجام می‌داد و مردم را به اسلام ناب دعوت می‌کرد و ایشان مجری اجرای آن بودند و همچنین مخالف سرسخت اسلام سرمایه‌داری، اسلام منافقین، اسلام راحت‌طلبان و در یک کلمه اسلام آمریکایی بود.

وی ابراز داشت:‌ امام خمینی ایران را خانه اسلام قرار داده بود و بر حکومت عدل الهی که یکی از آرمان‌های قرآن مجید است،‌ تأکید داشت.

وزیر دادگستری دولت نهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه عصر امام زمان است، اضافه کرد:‌ نظام‌هایی که ملت‌های آن از حاکمان خود به ستوه آمده‌اند از انقلاب اسلامی اقتباس می‌کنند و امام خمینی ما را از هجوم اندیشه‌های شرق و غرب نجات داد و ایران را به کشوری مستقل تبدیل کرد.

الهام گفت:‌ امام راحل طعم عدالت اسلامی را به مردم چشاند و این را ثابت کرد که حاکم جامعه می‌تواند سراسر صدق و راستی باشد.

وی با اشاره به اینکه حادثه فقدان رهبر در نظام و انقلاب بزرگترین مصیبت برای هر جامعه است، افزود: در زمانی که مصیبت ارتحال امام خمینی برما وارد شد، خبرگان رهبری بهترین تصمیم ممکن را برای ملت گرفتند و خواب دشمنان را آشفته کردند و امام خامنه‌ای را به عنوان رهبر انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بیانات امام خمینی هیمنه پوشالی اسرائیل را شکسته است، ادامه داد:‌ ایشان هرگز شعار ملت نداد و با اندیشه غیر اسلامی ناسیونالیستی مخالف بود اما از هر ملی‌گرایی بیشتر از خاک ایران دفاع کرد و ملت ایران نیز با تاسی از ایشان جان خود را برای این خاک اهدا کردند.

عضو اسبق شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حرکت ملت ایران در سال‌های ۸۴ و ۸۸، تجدیدبیعت با این گفتمان و آرمان‌ها بود و به گفته مقام معظم رهبری در این انتخابات نهضت عدالت‌گرایانه تثبیت شد.

الهام ادامه داد:‌ عده‌ای به دنبال فتنه علیه این جریان و مخالف عدالت‌گرایی هستند در حالی که دولت نهم و دهم بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد و راه نجات کشور را اندیشه متعالی می‌دانست.

سخنگوی دولت دهم در پایان تأکید کرد:‌ این حرکت عدالت‌گرایی نه قابل برگشت است و نه به عقب برمی‌گردد و نه منحرفین توان از بین بردن آن را دارند./فارس

Share