روابط عمومي بازرسي كل گيلان خبر داد

افزایش ۱۸۰ درصدی حضور بازرسان در معاملات دستگاه های اجرائی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازرسان از مجموع ۷۰۰ معامله اعلام شده به این بازرسی در ۶۶۳ معامله حاضر شده و شاهد رشد حدود ۱۸۰ درصدی حضور بازرسان و افزایش ۱۵۰ درصدی تذکر شفاهی و کتبی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حضور بازرسان در معاملات دستگاه های اجرائی استان ۱۸۰ درصد افزایش داشت .
روابط عمومی بازرسی کل گیلان در اطلاعیه ایی اعلام کرد : در راستای اجرای بند ج ماده ۱۱ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و براساس رسالت و وظیفه ذاتی و قانونی این سازمان ، کارشناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان در یکماهه آخر سال ۱۳۹۲ و تا پایان bazresi2اردیبهشت سال ۱۳۹۳ ضمن حضور در جلسات معاملات دستگاه های اجرائی و نظارت بر روند و برگزاری این معاملات و انطباق آن با قوانین برنحوه عملکرد دستگاه ها نظارت دقیقی اعمال نمودند.
بازرسان از مجموع ۷۰۰ معامله اعلام شده به این بازرسی در ۶۶۳ معامله حاضر شده و شاهد رشد حدود ۱۸۰ درصدی حضور بازرسان و افزایش ۱۵۰ درصدی تذکر شفاهی و کتبی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
این در حالیست که تعداد مناقصه ها و مزایده های لغو و یا تجدید شده نیز با کاهش ۳۷ درصدی همراه بود که این رقم کاهش لغو و یا تجدید مناقصه ها نیز بیانگر توجه مدیران و مسئولین برگزاری معاملات دستگاه های اجرائی استان به بحث قانون مداری و پایبندی به قانون و پرهیز از قانون گریزی می باشد.

بازرسی کل گیلان تلاش دارد با جدّیت هرچه بیشتر و کمک و یاری رسانی به همه مدیران استانی در راستای تقویت قانونمداری و انجام رسالت و وظیفه قانونی خود برای تحقق رشد و توسعه استان گامهای مؤثر و سازنده ای بردارد.

Share