افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد گیلان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد گیلان طی مراسمی با حضور سردار ناوندی، رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور در محل این اداره کل افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان در ابتدای این مراسم که رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و جانشین وی نیز حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد گیلان طی مراسمی با حضور سردار ناوندی، رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور در محل این اداره کل افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان در ابتدای این مراسم که رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و جانشین وی نیز حضور داشتند مدیر کل استاندارد گیلان طی سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ، اهمیت وجود روحیه بسیجی در بطن جامعه و نیز سازمانهای دولتی را یادآور شد . یوسفی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ با عنوان ((اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی)) از سوی مقام معظم رهبری، بند ۲۴ سیاست کلی اقتصاد مقاومتی که به افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی تاکید دارد را خط مشی سازمان استاندارد برای برنامه ریزی های آتی این سازمان دانست.
در ادامه رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با تقدیر از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسگری (ع) در اداره استاندارد گیلان ، سیاست سازمان بسیج کارمندان کشور را سیاست جذبی با حسن خلق و در نظر گرفتن اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد ترویج فرهنگ بسیجی نباید در جامعه متوقف شود. سردار ناوندی با اشاره به اینکه بسیج کارمندان در پی افزایش روحیه خدمت رسانی بدون منت به مردم است وجود چنین روحیه ای را نشانه موفقیت یک مدیر و سازمان در انجام امور محوله دانست.
در انتهای مراسم حکم سرپرستی پایگاه ، تحویل مسئول پایگاه گردیده و پایگاه با حضور مهمانان افتتاح شد.
IMG_6129  MVI_6144[10-55-09] MVI_6144[10-55-14]IMG_6147 MVI_6149[10-55-51]

Share