افتتاح دفتر هیات بدنسازی گیلان با حضور نماینده مردم رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآزاد,هیات بدنسازی گیلان برای اولین بار صاحب مکانی مشخص شد تا اولین وعده رییس جدید این هیات به حقیقت بپیوندد. امروز همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان این دفتر با حضور جعفرزاده نماینده رشت,مسعود رهنما مدیرکل تربیت بدنی استان،کاظم نیکومنش ,اسماعیل حاجی پور, محمدحسین علوی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآزاد,هیات بدنسازی گیلان برای اولین بار صاحب مکانی مشخص شد تا اولین وعده رییس جدید این هیات به حقیقت بپیوندد.
CIMG1550-800x448امروز همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان این دفتر با حضور جعفرزاده نماینده رشت,مسعود رهنما مدیرکل تربیت بدنی استان،کاظم نیکومنش ,اسماعیل حاجی پور, محمدحسین علوی از اعضای شورای شهر رشت در خیابان سعدی افتتاح شد.
در این مراسم مهران شفق پور رییس جدید هیات با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد ذات پرور رییس سابق این هیات به بیان مشکلات و دغدغه های این رشته پرطرفدار ورزشی پرداخت.دراین مراسم همچنین از زحمات دانیال خاتمی فر و مهران رحیمیان دو تن از مربیان جوان این رشته تقدیر به عمل آمد.
تعداد قابل توجهی از پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان رشته بدنسازی و پاور لیفتینگ نیز در این مراسم حضور داشتند.به نظر می رسد با همدلی ایجاد شده این رشته ورزشی در روزهای آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت

Share