در منطقه آزاد انزلي صورت گرفت

افتتاح اولین دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مناطق آزاد کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز عید مبعث، اولین دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در مناطق آزاد، در منطقه آزاد انزلی شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروزعید مبعث، اولین دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در مناطق آزاد، در منطقه آزاد انزلی شروع به کار کرد.

Eftetahotomobile2این دفتر پیرو انعقاد تفاهم نامه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در فرودین ماه سال جاری در این منطقه شروع به کار نمود.

بنابراین گزارش صدور گواهینامه های بین المللی انواع خودرو و موتورسیکلت، ترجمه گواهینامه، صدور پلاک ترانزیت خودرو و موتورسیکلت، دفترچه مالکیت خودرو بهمراه صدور مجوز خروج از مرزهای کشور بخشی از خدمات قابل ارائه از سوی دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در منطقه آزاد انزلی است.

این دفتر نمایندگی با هدف توسعه همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمینه هایی همچون ارائه خدمات گواهینامه بین المللی، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و رالی اتومبیل های تاریخی در منطقه آزاد انزلی و سرمایه گذاری این کانون در حوزه گردشگری به ویژه ساخت هتل و احداث اسکله مارینا در محدوده منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است میزان اعتبار گواهینامه های بین المللی صادره از سوی این دفتر به مدت یک و سه سال می باشد.

در آئین شروع به کار این دفتر حسینعلی قلیزاده مدیر امور بین الملل، غلامرضا شاکری مدیر گردشگری و محمد باقرزاده مدیر توسعه منابع انسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و سمیعی مدیر دفتر استان گیلان کانون بهمراه معاونین، مدیران و مشاورین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

Share