ساعت آفتابی بر نمای خانه فرهنگ و هنر رشت نصب خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری این سازمان از تاریخ ۳۱ خرداد ماه الی ۵ تیر ماه خبر داد. به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، مرتضی عاطفی با بیان اینکه کاهش تصدی گری و واگذاری امور به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری این سازمان از تاریخ ۳۱ خرداد ماه الی ۵ تیر ماه خبر داد.

atefi2به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، مرتضی عاطفی با بیان اینکه کاهش تصدی گری و واگذاری امور به شهروندان و تشکل های مردم نهاد را به عنوان اصل محوری در پیش برد اهداف فرهنگی سازمان در سال ۹۳ در نظر گرفته ایم ، گفت : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بر آن است تا مسئولیت برگزاری برنامه های فرهنگی را بر عهده مردم و سمن ها گذارد. و در این راستا از ظرفیت و توانمندی های هنرمندان و برجستگان حوزه فرهنگ برای تولید و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی استفاده خواهیم کند.

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری این سازمان گفت: نمایشگاه و جشنواره غذاهای سنتی ماه مبارک رمضان با عنوان « سفره های رمضان » همراه با معرفی و ارائه نحوه پخت انواع غذاهای محلی ویژه ماه مبارک رمضان در گیلان شامل انواع آش های استان گیلان، حلوا ، شامی ، مسقطی، رشته خشکار ، زولبیا بامیه و … از تاریخ ۳۱خرداد ماه الی ۲تیر ماه ساعت ۵ الی ۱۱ شب در کمپینگ پارک ملت برگزار خواهد شد خواهد شد که علاقمندان به ثبت نام میتوانند با شماره ۷۲۲۶۷۲۹ تماس حاصل فرمایند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از نصب ساعت آفتابی بر نمای خانه فرهنگ و هنر خبر داد و افزود : این ساعت به مناسبت ۳۱ خرداد ماه روز ساعت آفتابی بر نمای خانه فرهنگ و هنر نصب خواهد شد.

مرتضی عاطفی گفت : برگزاری نشست های هفتگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی تحت عنوان جلسات آگاهی از اعتیاد خانواده ها از دیگر برنامه هایی است که سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷ الی ۲۰ در خانه فرهنگ و هنر برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به برگزاری نشست های هفتگی انجمن شعر و ادب اشاره کرد و اذعان داشت : این جلسات با هدف شناسایی و جذب نیروهای مستعد ادبی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی با حضور شاعران و نویسنگان استان برگزار می گردد و با شعرخوانی تعدادی از شاعران مطرح استان همراه است.

مرتضی عاطفی همچنین از افتتاح نمایشگاه آسیب های اجتماعی با عنوان « زیر پوست شهر » خبر داد و گفت : این نمایشگاه در تاریخ ۵ تیر ماه همزمان با « روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» در گالری خانه فرهنگ و هنر افتتاح می گردد.

در پایان عاطفی بیان داشت : در سال ۹۳ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در صدد خواهد بود با گسترش دامنه اقدامات به رفع کاستی ها و معایب و تقویت قوتها بپردازد.

Share