از گسترش حریق در بازار روستای لیجارکی جلوگیری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با اقدام سریع و به موقع پرسنل آتش نشانی این سازمان، علاوه بر اطفاء حریق، از گسترش آتش سوزی در بازار روستای لیجارکی جلوگیری به عمل آمد. بعد از تماس تلفنی با مرکز فوریتهای آتش نشانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با اقدام سریع و به موقع پرسنل آتش نشانی این سازمان، علاوه بر اطفاء حریق، از گسترش آتش سوزی در بازار روستای لیجارکی جلوگیری به عمل آمد.

لیجارکیبعد از تماس تلفنی با مرکز فوریتهای آتش نشانی منطقه آزاد انزلی مبنی بر ایجاد حریق در زیرزمین یک باب منزل مسکونی در بازار روستای لیجارکی که منجر به ایجاد دود غلیظ در منطقه و رعب و وحشت در بازاریان و مردم شد، پرسنل این مرکز در قالب دو دستگاه ماشین آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن با مهار و اطفاء حریق از انتشار شعله های آتش به سایر مغازهای موجود جلوگیری کردند.

بنابراین گزارش با واکنش سریع و به موقع آتش نشانان منطقه آزاد انزلی علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدگی انسانی، کمترین خسارت ممکن به منزل مسکونی طعمه حریق شده وارد آمد و در پی این عملیات، اهالی آن منطقه با نصب پرده نوشته از اقدام به موقع این پرسنل قدردانی نمودند.

کادر تخصصی و پرسنل آتش نشانی سازمان منطقه آزاد انزلی با گذراندن دوره های آموزشی و تخصصی متعدد، درحال خدمات رسانی به ساکنین روستاها و شرکتهای تجاری –تولیدی فعال در محدوده این منطقه
بوده و در مواقع اضطراری به منظور اطفاء حریق در سطح شهرستانهای رشت و بندرانزلی در کنار سازمانهای آتش نشانی آن شهرها حضور فعال داشته اند.

شماره های ۱۲۵ و ۱۳۲۴۴۴۲۳۸۱۰ پل ارتباطی و خدمات رسانی آتش نشانی منطقه آزاد انزلی است.

گفتنی است تأمین شرایط ایمن شغلی در محدوده فاز صنعت و تجارت منطقه، کمک‌رسانی به موقع و سریع به روستاهای اطراف به دلیل بعد مسافت تا مراکز آتش‌نشانی شهرهای رشت و انزلی از جمله اهداف و دلایل ایجاد مرکز فوریتهای آتش نشانی و اورژانس در منطقه آزاد انزلی می باشد.

Share