در آستانه ميلاد منجي عالم بشريت

از کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به صورت نمادین کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی از سوی رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مسئولین حاضر به تعدادی از اعضاء خانواده شهدای محدوده این منطقه اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، همزمان با نیمه شعبان و با حضور امام جمعه شهرستان بندر انزلی،نمایندگان مردم شهرهای رشت و انزلی در مجلس، اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و فرمانداران شهرهای رشت و انزلی ومدیران دستگاه های اجرایی استان، معاونین و مدیران سازمان و اعضای شوراهای اسلامی و خانواده شهدا روستاهای محدوده منطقه از “کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی” رونمایی شد.

Ronamiiدر این مراسم به صورت نمادین کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی از سوی رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مسئولین حاضر به تعدادی از اعضاء خانواده شهدای محدوده این منطقه اهداء شد.

کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی باهدف سهولت در احراز هویت شهروندان در بخش های مختلف خدماتی،تجاری، صنعتی و سرمایه گذاری، تشکیل بانکهای اطلاعاتی- جمعیتی جهت برنامه ریزی بر اساس گروه های مختلف فعال در سطح منطقه و پایه ریزی احراز هویت الکترونیکی با استفاده از تجهیزات برنامه ریزی شده خاص برای استفاده در مراکز خدماتی و رفاهی محدوده منطقه، از سوی این سازمان صادر گردیده است.

ساکنین محدوده منطقه آزاد انزلی، سرمایه گذاران،فعالین اقتصادی و شاغلین حاضر در محدوده این منطقه می توانند با مراجعه به دفتر صدور کارت شهروندی سازمان، واقع در فاز تجارت منطقه آزاد و ارائه اسناد هویتی حقیقی و حقوقی نسبت به دریافت کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی، اقدام نمایند.
گفتنی است، استفاده و بهره برداری از ظرفیت های قانونی منطقه آزادانزلی، رونق کسب و کار در سطح منطقه با ارایه تسهیلات و خدمات به دارندگان کارت شهروندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان منطقه از دیگر اهداف صدور کارت شهروندی از سوی سازمان می باشد.

Share