حضور دلواپسانه در جام جهاني

از انگشت‌نگاری عزمتندانه در سفارت آلمان تا حضور در برزیل! +سند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی پورمختار گفت: آقای رسایی به عنوان رئیس کمیته مبارزه با مفاسد و همچنین مسئول پرونده فساد در فوتبال توسط کمیسیون اصل ۹۰ و مجلس به برزیل سفر می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط, محمدعلی پورمختار گفت: آقای رسایی به عنوان رئیس کمیته مبارزه با مفاسد و همچنین مسئول پرونده فساد در فوتبال توسط کمیسیون اصل ۹۰ و مجلس به برزیل سفر می‌کند؛ در بررسی‌های کمیسیون، rasaei-155x100مجموعه گزارشاتی مربوط به جام جهانی نیز داشتیم که به همین سان تصمیم گرفته شد آقای رسایی برای بررسی مسائل به برزیل اعزام شوند.

پورمختار گفت: آقای رسایی تمایلی برای این سفر نداشت و به اصرار من و کمیسیون حاضر به انجام سفر مذکور شد!

فارغ از این موضوع تاریخ مصرف گذشته که حمید رسایی با چه سابقه ای چنین مسئولیتی در پرونده فساد فوتبال را بر عهده گرفته و اینکه چرا بررسی فساد در فوتبال کشور که عمدتا به مسابقات لیگ داخلی بازمی گردد نیازمند حضور در جام جهانی برزیل است(!)، او پیش از این در آبان ماه سال گذشته نیز حاضر شده بود تا برای سفر به آلمان در سفارت این کشور در تهران، انگشت نگاری شود.

رسایی که به گفته خودش پیش از این نیز به آلمان سفر کرده و انگشت نگاری هم نشده بود، در توجیه این اقدام اعلام کرده بود که بعد از صحبت با قشقاوی قانع شده، با وسیله نقلیه از درب مخصوص سفیر وارد سفارت شده و در نهایت در حضور سفیر دفاع عزتمندانه ای از حقوق مردم کشورمان کرده است!

به گفته او، ” بنده به دوستان تشریفات مجلس و وزارت خارجه تاکید کردم فقط در صورتی این کار را می کنم که روند اجرای آن به شکل خاص باشد آن هم به دلیل جایگاه حقوقی ای که امثال بنده داریم و این جایگاه متعلق به مردم است. برای همین هماهنگ شد تا با وسیله نقلیه از درب مخصوص سفیر وارد شوم. وقتی هم وارد شدم با احترام به استقبال آمدند. و بدون معطلی ما را به در اتاق مجاور اتاق سفیر بردند و دستگاهی که برای این کار بودند را آوردند و توضیح دادند. بعد از این کار هم سفیر آلمان به استقبالم آمد مرا به اتاقش دعوت کرد. حدود نیم ساعتی در اتاق سفیر با حضور مترجم تشریفات مجلس درباره مهمترین مسائل کشور و منطقه با وی صحبت کردم که الحمدلله دفاع عزتمندانه ای از حقوق مردم کشورمان بود.”
طبق تصویر نامه‌ای که محمد علیخانی پسر قدرت الله علیخانی نماینده سابق مجلس در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است حمید رسایی برای بازی های جام جهانی عازم برزیل می شود.
100917_702

Share