گزارش یک جنایت

از آشنایی با زن ۱۹ ساله در فیس بوک تا جنایت هولناک در شفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آشنایی زن ۱۹ ساله با مرد جوان در فیس بوک، مقدمه ارتکاب جنایتی شد که قربانی آن مرد جوانی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آشنایی زن ۱۹ ساله با مرد جوان در فیس بوک، مقدمه ارتکاب جنایتی شد که قربانی آن مرد جوانی بود.

ghatl-12به نقل از همشهری، هفتم اردیبهشت‌ماه وقتی اهالی روستای چناررودخان در شهرستان شفت استان گیلان، جسد مرد جوانی را در اطراف روستا پیدا کردند موضوع را به پلیس اطلاع دادند. دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس پا در محل حادثه گذاشتند و در آنجا با جسد مردی حدودا ۲۵ساله روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. هیچ مدارک شناسایی همراه مقتول نبود.

آنچه مسلم بود عامل یا عاملان جنایت، قربانی را در جای دیگری به قتل رسانده و بعد از آن جسد مقتول را در اطراف روستا رها کرده بودند. با دستور قاضی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و از همان زمان تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان گیلان تحقیقات خود را برای شناسایی هویت قربانی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت خاموش شروع کردند.

۴۸ساعت بعد

درحالی‌که تجسس‌های پلیسی و قضایی در این پرونده ادامه داشت ۲روز بعد خانواده مرد جوانی به پلیس شهرستان فومن رفتند و خبر از ناپدید شدن پسر ۲۵ساله‌شان دادند. آنها گفتند که پسرشان از ۲روز پیش به طرز مرموزی ناپدید شده است و هیچ‌کس اطلاعی از سرنوشت وی ندارد. مشخصاتی که آنها از مرد ناپدید شده در اختیار تیم تحقیق قرار دادند با مشخصات جسد کشف شده در اطراف روستا مطابقت داشت.

برای همین آنها راهی پزشکی قانونی شدند و با دیدن جسد، مدعی شدند که قربانی کسی جز پسرشان نیست. در ادامه مشخص شد که قربانی چند سال پیش ازدواج کرده و به همراه همسر و فرزندش زندگی می‌کرد. برای همین همسر وی برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی احضار شد. وی به مأموران گفت: شوهرم چند روز پیش برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و قرار شد خیلی زود برگردد اما دیگر برنگشت تا اینکه شنیدم کشته شده است.

آشنایی در دنیای مجازی

با توجه به خونسردی و رفتار مرموز همسر قربانی مأموران به اقدامات اطلاعاتی دست زدند و دریافتند که این زن و شوهر مدتی بود که دچار اختلاف شده بودند. به همین‌خاطر بازجویی از زن جوان را ادامه دادند تا اینکه وی سرانجام راز جنایت را فاش کرد. وی گفت: اختلاف و درگیری با شوهرم باعث شده بود که از او کینه به دل بگیرم. چند وقت پیش از طریق فیس بوک با مردی به نام حسین آشنا شدم.

گاهی با هم چت می‌کردیم و از مشکلات زندگیم به او می‌گفتم. مدتی پس از این آشنایی با همدستی حسین تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم. او برای اجرای این نقشه مقداری سم در اختیار من قرار داد که شب حادثه آن را در دوغ حل کردم و به شوهرم خوراندم. شوهرم بعد از خوردن دوغ مسموم دچار سرگیجه شد و همان موقع با حسین تماس گرفتم و به او گفتم که سم کارساز نبوده است. او نیز همراه دوستش به خانه ما آمد و شوهرم را به قتل رساند. سپس جسدش را از خانه خارج و در اطراف روستا رها کرد.

سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بعد از اعترافات این زن و اطلاعاتی که وی در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مأموران مرد جنایتکار و همدستش را پنجم خرداد‌ماه در شهرستان رشت دستگیر کردند.

متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفته‌اند.

Share