وقتی پا جای پای علمای وهابی گذاشته می شود!

ادعاهای مضحک کارشناس یک شبکه ماهواره ای تکفیری شیعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدتى است که نیاز شدید مالى، حسن اللهیارى مدیر و تنها کارشناس این شبکه ماهواره‏ اى را مجبور کرده است تا براى جلب نظر حامیان مالى آمریکایى خود، مواضع مضحکی بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدتى است که نیاز شدید مالى، حسن اللهیارى مدیر و تنها کارشناس این شبکه ماهواره‏ اى را مجبور کرده است تا براى جلب نظر حامیان مالى آمریکایى خود، مواضع مضحکی بگیرد.

n00363158-bوى که یک جوان افغانی و این شبکه را از آمریکا مدیریت می کند، تا کنون ادعاهای عجیبی کرده است؛ از ادعاى افضلیت بر جمیع علماى عصر غیبت و بی سواد خواندن علماى بزرگ و بی اثر خواندن حوزه‏ هاى علمیه تا تخریب و توهین به آیات عظام وحید خراسانى، سیستانى و مکارم شیرازى.

این جوان جویاى نامى که به هر درى می زند تا شهرت و مقبولیت کسب کند، این‏ بار «رساله عملیه» خود را منتشر کرده است!

نامبرده در بخش استفتائات سایت خود، مانند مفتی های سلفی و تکفیری چنان دچار هذیان‏ گویى شده است که حتى خونى که از قمه‏ زنى در لباس باقى می ماند را پاک می داند! نکته بسیار قابل توجه این‏که وی خرید و فروش با رژیم صهیونیستى را مباح دانسته اما برادران اهل تسنن را که در توحید و نبوت و معاد با شیعیان مشترک هستند را مورد توهین قرار می دهد. از دیگر فتاواى عجیب وى، جایز ندانستن کمک به مردم مظلوم فلسطین است!

این شبکه توسط این فرد در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می‌کرد.

با بروز حساسیت در خصوص این شبکه، دادگاه ویژه روحانیت در قم، حکم پلمپ دفتر آن را صادر کرد. عوامل این شبکه در ادامه تحرکات خود، ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شداند رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و قصد تضعیف مکتب اهل بیت (س) است!

گفتنی است عملکرد جریان شیرازی ها، به عنوان گروهی انحرافی و افراطی در شیعیان، نیز مانند اللهیاری خط ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت را طی سال های گذشته پیگیری کرده است. این جریان از سالیان پیش به آرامی اهداف خود را محقق کرده و اکنون صاحب چندین شبکه تلویزیونی ماهواره ای است که از این طریق به توهین و فحاشی به بزرگان اهل سنت و علمای معظم شیعه نموده و سایر شیعیان و وفادارن به آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) را تکفیر می کند.

سید محمدصادق شیرازی، مرجع خودخوانده این جریان که در قم آزادانه به فعالیت می پردازد، چندی پیش در سخنانی به جوانان توصیه کرده بود که اشتباه پدران خود را که همانا مبارزه با طاغوت و رژیم شاهنشاهی و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود مرتکب نشوند./جهان

Share