فراخوان كشف حجاب ضدانقلاب

آیا پروژه ضدفرهنگی «آزادی یواشکی» موفق بوده است ؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روزهای اخیر خبرهایی درباره صفحه فیسبوکی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” در رسانه‌ها منتشر شده که حتی بسیاری از ضدانقلاب‌ها و حامیان این کمپین ضدفرهنگی را نیز با تردید مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روزهای اخیر خبرهایی درباره صفحه فیسبوکی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” در رسانه‌ها منتشر شده که حتی بسیاری از ضدانقلاب‌ها و حامیان این کمپین ضدفرهنگی را نیز با تردید مواجه کرده است.

در ذیل به برخی تردیدها و انتقادهای به ویژه گروه‌های ضدانقلاب و مخالفان حجاب اسلامی‌بر علیه صفحه فیسبوکی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” اشاره می‌کنیم:

۱آزادی-یواشکی2– یکی از انتقادهایی که به کمپین ضدفرهنگی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” وارد شده است، رشد عجیب لایک‌های این صفحه به ویژه در روزهای نخست فعالیت آن بود. به طوری که چندی پیش محسن کریمی‌عضو گروهک کنفدراسیون دانشجویان در یادداشتی در سایت ضدانقلاب “ایران گلوبال” با اذعان به اینکه صفحه “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” در ۴ روز آغازی فعالیت خود به طور عجیبی بیش از ۱۰۰ هزار لایک بدست آورد، از خریداری شدن (Paid Like) بیش از دو سوم لایک‌های صفحه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» خبر داد و این تردید را درباره واقعی بودن تعداد لایک‌های این صفحه دوچندان کرد. نکته جالب اینجاست که این مطلب افشاگرایانه این فرد ضدانقلاب به سرعت از روی سایت ضدانقلاب “ایران گلوبال” و برخی سایت‌ها مانند بالاترین حذف شد.

۲- برخی از مخاطبین و حامیان صفحه فیسبوک “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” انتشار تصاویری از زنان بی‌حجاب در وسط جنگل و کویر یا نوک قله کوه و در تاریکی شب و پشت بام خانه را موفقیت ندانسته‌اند، زیرا از اینگونه عکس‌ها همواره در فضای مجازی وجود داشته و با این کار موفقیت جدیدی بدست نیامده است. در واقع اینکه گرفتن اینگونه عکس‌ها در جاهای دور افتاده و خلوت کار آسانی است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و به نوعی مبارزه با جمهوری اسلامی‌نمی‌تواند باشد.

۳-  اختلاف گسترده بین تعداد لایک‌های صفحه فیسبوک “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” و تعداد عکس‌های منتشر شده، تردیدها درباره این صفحه را افزایش داده است. با اینکه صفحه مذکور در مدت فعالیت خود بیش از ۳۸۰ هزار لایک را کسب کرده است، اما تاکنون با وجود ادعای استقبال گسترده از این صفحه توسط مسیح علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین و مدیر این صفحه، تنها حدود ۳۰۰ عکس را آن منتشر شده که برخی از این عکسها نیز تکراری یا برگرفته از خبرگزاری‌ها هستند. این اختلاف زیاد بین تعداد عکس‌ها منتشر شده و لایک‌ها مخاطبین را درباره صحت این صفحه دچار تردید کرده است.

۴- یکی دیگر از انتقاداتی که حتی از سوی موافقان کمپین “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” به آن می‌شود این است که بسیاری از افرادی که این صفحه را لایک کرده‌اند مرد هستند و شاید لایک کردن یک صفحه مربوط به زنان توسط مردان درست نبوده و به نوعی تقلب محسوب شود. همچنین به سبب تبلیغ رسانه‌های بیگانه گفته می‌شود بسیاری از افرادی که این صفحه را لایک کرده‌اند افراد خارجی هستند که شناخت چندانی از دین مبین اسلام و مسئله حجاب و حتی ایران ندارند و تنها به سبب تبلیغات گسترده و به گمان خود برای دفاع از حقوق بشر این صفحه را لایک کرده‌اند.

۵- از تردیدهایی که درباره صفحه فیسبوکی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” حمایت عجیب بسیاری از رسانه‌های دنیا از این صفحه است. به طوری که در روزهای اخیر بیش از ۴۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی مطرح در دنیا مانند بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، دویچه‌وله، رادیو اروپای آزاد (رادیو فردا)، یورونیوز، ام‌بی‌سی و … بسیاری از روزنامه‌های معروف دنیا مانند گاردین، اشپیگل، لوموند، نیویورک تایمز، واشینگتن پست، تایمز و بسیاری دیگر در خطی مشترک خبر ایجاد این کمپین ضداسلامی‌را پوشش داده و از آن حمایت کرده‌اند. ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از رسانه‌های ذکر شده تنها با دریافت مبالغ کلان حاضر به تبلیغ و نوشتن رپرتاژ آگهی درباره فعالیت و کمپینی اجتماعی می‌شوند.

همچنین نکته جالب دیگر در حمایت از این کمپین، تایید شدن (Verified Page) صفحه “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” توسط فیسبوک در زمانی بود که این صفحه تنها ۱۳۰ هزار لایک داشت، در صورتی که حتی تاکنون صفحه فیسبوک دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در فیسبوک با وجود داشتن حدود ۹۰۰ هزار لایک هنوز توسط فیسبوک تایید نشده است.

۶- یکی از مسائلی که به ویژه در روزهای اخیر درباره صفحه فیسبوکی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” تردیدهایی بسیاری را ایجاد کرده است، شایعه دزدی بودن بسیاری از عکس‌های این صفحه و بدون اجازه منتشر شده تصاویر خصوصی زنان ایرانی است که انتقادهای بسیاری را در پی داشته است. برخی از این زنانی که تصاویر آنها بدون اجازه در صفحه مذکور منتشر شده با انتقاد از این رفتار مدیران این صفحه، این کار را سوءاستفاده از خود عنوان کرده‌اند. برخی از این افراد نیز در تماس با رسانه‌های خارجی اعتراض خود را نسبت به استفاده غیرقانونی از عکس‌های خود در صفحه ضدفرهنگی “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” اعلام کرده‌اند. در یکی از موارد چند روز پیش خانمی‌به نام مینا در تماس با برنامه “ساعت ششم” رادیو فردا با انتقاد از انتشار بدون اطلاع و اجازه برخی از عکس‌های شخصی مربوط به او در صفحه فیسبوک “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران”، گفت: … من به دلایل امنیتی دوست نداشتم تا این کار انجام شود … متاسفانه این اتفاق برای بسیاری از خانم‌ها از جمله برخی از دوستان من رخ داده است …

با وجود همه این موارد ذکر شده مانند حمایت‌های عجیب رسانه‌های بیگانه از صفحه فیسبوک “آزادی‌های حقیقی زنان در ایران” و شایعه خریداری لایک و دزدی بودن عکس‌های برخی افراد و … صحت و سقم فعالیت این کمپین ضدفرهنگی و موفقیت و یا ناموفق بودن آن را به شما مخاطبین گرامی‌می‌سپاریم./امپراتوری دروغ

Share